40 -Finalden Önceki Çıkış-

1.9K 181 142
                                    

40 mı?

Gerçekten imdat.

Görmeyen duymayanlara.. bir sonraki bölüm final olacak ve haftaya pazar gelecek (aynen seçim günü, kutlama yaparken)

Bu arada 7 Bin okunmuşuz.. Hatta bunu yazarken 7.5 olmuş.. sizi yerim.

Bölüm sonu görüşmek üzere..

İyi okumalar askolar

#################################

''Efsar sen hala hazırlanamadın mı?''

''Elbisemi giyeceğim alt tarafı anne.''

''Yemin ederim ki istemekten vazgeçecekler.''

''Efe beni kaçırır o zaman anne.''

''Yiyeceksin şimdi terliği bir tarafına.''

Böreğin son lokmasını da ağzıma attım. ''Anne bi sakin olsana. Yiyemeyeceğim sonra aç mı kalayım ya? Hem daha yeni çıkmışlar yola. Yarım saatten önce gelmez sevgili dünürlerin korkma.''

Evet evet. Nişanlanıyorduk. 

''EFSAR KALK ARTIK AY İMDATLAR İMDATLAR.'' Sedef, mutfağa bağıra çağıra girmişti. Of sanki pijamayla çıksam Efe beni istemeyecekti. Neyse yine de elbisemi giyecektim.

Pembe.

''Yemin ederim biz ondan daha heyecanlıyız Efsun teyze ya. Şu kızına bir şey der misin?'' Çağıl da Sedef'in arkasından girmişti mutfağa. ''Ben de diyorum ama hanımefendi tıkınmakla meşgul.''

''Ayol Efe onu çuvalla görse yine ister.'' Çiçek. Bugün seni daha çok seviyorum. 

''Ben de onu diyorum işte.''

''Yine de kalk artık Efsar, alt tarafı elbise giyeceksin.''

''Elbiseme alt tarafı demezsen sevinirim yalnız Çiçek.''

''Tamam kalk hadi kalk.'' diyerek kolumdan çekiştirdi Sedef. Sonra babam bağırdı salondan, ''Rahat bırakın kızımı pijamayla çıksın isterse.''

Ama kimse bunu umursamadı ve kızlar beni odama çekiştirdi. Ailelerimiz zaten tanışmıştı hatta Fırat amca ve babam çok iyi anlaşmıştı. Annemle Zelal teyze her gün konuşuyorlardı maşallah zaten.

Yatağımın üstünde ütülü şekilde duran elbiseme baktım. Efe, şimdiden özür dilerim sevgilim ama yapacak bir şey yok.. çok eğleneceğim.

Çünkü pembe olan tek şey elbisem değildi. Pastamız bile pembeydi.

Saçlarımı açık bırakmış, makyajımı da abartısız bırakmıştım. Aman canım. Çocuk beni ilk gördüğünde yerlerde sürünmüştüm bu halimi mi beğenmeyecekti?

Elbisemi kırıştırmadan giydim. 

''Peri kızı gibi oldun. Vallahi ağlayacağım resmen Efsar benden önce evlenecek şaka mı bu?''

Sedef'in konuştuğu sırada kapı çaldı.

''Akay geldi Akay geldi.'' Koşarak kapıyı açtım. Akay, şok olmuş şekilde bana bakıyordu. ''Benim tiviti pembe panter olmuş, kız bu ne hal?'' İçeri girdi ve bana sarıldı. Ben kollarımı boynuna doladım. ''Heyecanlı mısın?''

''Ay hayır. Yani Efe'mi görünce hep heyecanlanıyorum ama ekstra bir heyecanım yok. Nasıl geçti yolculuğun?''

''Şirket bana businessdan almış bileti.''

''Şirket mi Tom mu?''

Thomas. Biz ona Tom diyorduk. Akay'ın amiri gibi bir şeydi. Flörtleşiyorlardı ve bu çok tatlıydı. 

Soğuk Baklava | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin