Bana aşıkmış: Sence ben sırf sen seviyorsun diye evine lahmacun göndermiş miyimdir?
Efsar: Ne diyon kanka sabah sabah
Bana aşıkmış: Bana hala kanka diyor kız ya.. Neyse bir gün kocacığım da diyeceksin.
Efsar: Bende bu saatte tek uyuyanın ben olduğumu zannediyordum ama baksana sen rüya bile görüyormuşsun maşallah.
Efsar: Lan bir dakika ne evi ne lahmacunu?
Bana aşıkmış: Bende diyorum acaba jeton ne zaman düşer.
Efsar: Cevap alamadım?
Bana aşıkmış: Diyorum ki öğleden sonra dersin var, kahvaltıyla uğraşırsan geç kalırsın o yüzden lahmacun yolladım evine.
Efsar: Yok sen sapıklıkta çığır açtın.
Efsar: Evimin adresini nereden biliyorsun lan?!
Bana aşıkmış: Güzelim sen hep böyle soru mu soracaksın ya.
Efsar: Cevap mı engel mi?
Bana aşıkmış: Yemin ederim takip etmedim. Korkarsın tedirgin olursun.
Bana aşıkmış: Ayrıca lahmacunu ben göndersem de adresi ben girmedim.
Bana aşıkmış: Ortak bir arkadaşımız var.. Kim olduğunu söyleyemem şimdi..
Efsar: Vay be çok değişti her şey şuan.
Efsar: Ayrıca benim elim ayağım yok mu, ben kendim istesem söyleyemez miyim lahmacun. Sırf benimle konuşmaya bahanen olsun diye yapıyorsun.
O sırada çalan kapıyla, kıymetli kıçımı yataktan kaldırdım ve yatağın dibinde duran terliklere çıplak ayaklarımı geçirdim.
Telefonumu elime alarak, kapıya inip açtım, görevliden lahmacunları teslim aldım ve teşekkür ederek kapıyı kapattım.
Lahmacunlarımı yemek üzere mutfağa girdim. Poşeti masanın üzerine koyarak geniş bir tabak çıkardım.
Hala sıcak olduğu poşetin buharından belli olan, kağıda sarılı lahmacunlardan birini tabağıma alıp içini, yanında gönderilen malzemelerle doldurduktan sonra yemeye başladım. Bu sırada da Efe'den mesaj gelmişti.
Bana aşıkmış: Elbette söyleyebilirsin Efsar, ama uyandığında söylesen 20 dakika beklersin, yine geç kalırsın, ben sen uyanmadan söyledim ki uyandığında direkt gelsin.
Efsar: Ok, bir daha olmasın.
Efsar: Of, bugün o gudubet Neriman karısının dersi var, lahmacun yememe rağmen hiç keyfim yok.
Bana aşıkmış: Lan o kadın beni vizeden geçirtmedi.
Efsar: Ben sınırdan geçtim valla. Sana kolay gelsin.
Bana aşıkmış: Sormadın ama evet aynı bölümdeyiz.
Efsar: Bu bilgiyi napiyim KPSS'de çıkar mı?
Bana aşıkmış: Evet özellikle soracaklar.
Efsar: Desene KPSS çok kolay geçecek :))))
#####################
Hadi hepinizi loveladımm muah.
🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Baklava | Texting
Teen FictionBilinmeyen: Çok çirkinsin. Efsar: *aynaya karşı*