25

2.4K 239 58
                                    

''Yavuz'la sevgiliyiz.''

''Kerem'le flörtleşiyoruz.''

Efe'nin yanından ayrıldıktan sonra kızlarımın yanına gelmiştim. Daha siparişimi yeni vermiştim ki ikisi de sabırsızca konuşmuştu. 

''Öncelikle şu Yavuz'la ne zaman tanışıyoruz?'' deyip Sedef'e döndüm. ''Sonralıkla da Kerem'le flörtleşmen beni şaşırtmadı. Geçen gün okey oynarken fark etmiştim ama senin adına çok mutlu oldum.''

Sipariş ettiğim çayın yanında üç tane de tost gelmişti. Tahmin ediyordum ama yine de garson kıza sordum. ''Biz sipariş etmemiştik tost?''

''Bir beyefendi yolladı efendim. İsminin Efe olduğunu söylememi istedi.'' Gülümsedim. ''Teşekkür ederiz.'' Garson kız baş selamı vererek işine geri döndü. Alışmıştım artık açıkçası. Sürekli yapıyordu böyle şeyler. Tostlarımızı yerken Sedef tekrar konuştu. ''Ben size sormadan bir şey yaptım.''

''Şaşırt bizi.'' dedi Çağıl karşılık olarak. ''Kerem, dersteymiş. Çıkınca yanımıza uğramasını söyledim. Eee,'' Sorgular bakışlarımı görünce devam etti. ''Çocuklar da yanındaymış da, gelebilirler değil mi?''

''Niye Kerem kuzu muymuş? Sürüden ayrılınca kapacak mıymışız?'' Çağıl sanırım pek memnun değildi. ''Sen neyden rahatsızsın bu kadar Çağıl?'' Sedef, Çağıl'ın tavrından rahatsız görünüyordu. ''Kalabalık sevmiyorum, Sedef. Hele ki bu kalabalığın tamamı karşı cinsse.''

''Bu konuda Çağıl'a katılıyorum.'' dedim araya girerek. ''Çocuklar iyi hoş zararsız ama temkinli olmakta fayda var.''

''Bence siz fazla önyargılısınız.''

''Bence sen çok rahatsın, Sedef.'' dedi Çağıl uyarıcı bir ses tonuyla. ''Nasıl bir devirde yaşadığımızı farkındasın değil mi? Elbette çocuklar öyle olmayabilir ama dikkatli olmaktan ne zarar gelir?''

Bence gayet haklıydı. 

''Sen de tek başına Yavuz'la buluştun. Efsar, daha yüzünü bile görmediği birine güvenip yalnız kalıyor. Ben mi sorunum?''

''Yavuz'la oldukça kalabalık bir yerde buluştum. Efsar'a da güvenmesi gerektiğini, çocuğun zararsız olduğunu sen söylemedin mi Sedef?''

''Sakin. Herkes kendince haklı. Herkes kendi duygularıyla hareket ediyor ve bence bunda bir sorun yok.'' deyip Sedef'e döndüm. ''Sana da görüşmeyi kes ya da gelmesin diye bir şey demedik ki. Temkinli ol sadece. Kerem sürekli seni görmeye çocukları toplayıp mı gelecek?''

''Sizin de burada olduğunuzu söylediğim için.''

''Anlıyorum bebeğim. Gelebilirler elbette. Önemli olan senin mutluluğun. Seni bizim olmadığımız zamanlar için uyarıyoruz.''

Az sonra Kerem ve tüm çocuklar -Boran hariç- masamıza gelip selam vererek oturdular. Ama bir şey vardı.

Burada Efe'nin kokusu vardı.

O an yapboz parçaları birleşti. 

Maçın olduğu gün, hepsi oradaydı.

Okey oynadığımız gün de öyle.

Çiçek'le de yakın arkadaştı çünkü Boran'ın sevgilisiydi.

Efe şuan bu masada oturuyordu ve elimde 3 seçenek vardı.

Çünkü Kerem, Sedef'le ilgileniyordu. O bir seçenek değildi.

Selim, Efe olamayacak kadar kabalık etmişti.

Bu durumda, Emir ve Yiğit kalıyordu geriye. Geçen günü hatırladım. Mesaj attığım anda Emir'in telefonunun titreyişini anımsadım.

Efe, Emir miydi?

'Efsar, bu seni her gördüğümde olan bir şey zaten. O yüzden diyorum ya etrafına baksan kim olduğumu hemen anlarsın. Sana baktıktan sonra her zaman kendime gelmem için bir şey yapmam gerekiyor ki.'

Emir, maçtan sonra bana bakarken tökezlemişti. Yiğit ortalarda bile yoktu. 

Peki ama bugün? Ne Emir'in ne Yiğit'in üstündekiler Efe'nin üstündekiler değildi. Değiştirmiş olabilir miydi?

''Efsar?'' diyerek beni düşüncelerimin arasından çekip çıkaran Kerem olmuştu. ''Pek dalgınsın? Bir şey mi var?''

''Hayır, hayır iyiyim.'' Avuç içlerim terlemişti. Çağıl elimi tuttu. ''Efsar, yüzün bembeyaz oldu. Emin misin iyi olduğuna?'' 

''İyiyim bir lavaboya gidip gelmem lazım.'' deyip telefonumu alıp masadan kalktım ve kafenin tuvaletlerine girdim. Karnım ağrıyordu. N'oluyordu ya? Lavaboda ellerimi ve yüzümü yıkarken telefonum titredi. Masadan kalktığıma göre tabii ki rahatla mesaj atabilirdi.

Bana aşıkmış: Efsar n'oluyor?

Efsar: Efe, kim olduğunu bulmak üzereyim.

Bana aşıkmış: Bul yavrum?

Bana aşıkmış: Ben zaten sana bugün bu fırsatı vermiştim?

Efsar: Evet ama seçeneklerim artık çok az.

Efsar: İki kişiden birisin ve bundan eminim.

Efsar: Üzerini mi değiştirdin?

Bana aşıkmış: Evet.

Bana aşıkmış: Efsar hemen şuan yanına gelirim.

Bana aşıkmış: İster misin?

Efsar: Kızlar tuvaletinde ne işin var?

Bana aşıkmış: Yani beklediğimiz kadar romantik bir ortam değil beni görmen için.

Bana aşıkmış: Vazgeçtim.

Bana aşıkmış: Ama sen dön artık buraya. İçim rahatlasın.

Efsar: Sen olduğunu bile bile o masaya nasıl döneceğimi bilmiyorum.

Bana aşıkmış: Tamam Kerem hariç hepimiz kalkalım olur mu?

Bana aşıkmış: Sen de masaya dön.

Bana aşıkmış: İyi olduğunu uzaktan da görsem olur.

Efsar: Hayır.

Efsar: Bu iş burada bitiyor.

Efsar: Eşyalarımı alıp gideceğim. 

Efsar: Kampüsün ilersindeki çimenlikte bekleyeceğim.

Efsar: Sen de oraya geleceksin.

Efsar: Ve ben artık kim olduğunu bileceğim.

########################

AY NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Sonraki Bölüm siz de mi Efemi görceksiniz yaniiii

Ay çok heyecanlandım sizi onunla tanıştırmak çok güzel olacak

Öptüm hepiniziii<3333

Soğuk Baklava | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin