tatlis mi tatlis bi bölüm bırakıyorum size
iyi okumalar<3
#######################
Bana aşıkmış: Efsar.
Efsar: Wow ciddi bir mesaj.
Efsar: Noldu?
Bana aşıkmış: Senden bir şey istesem yapar mısın?
Efsar: Ne olduğuna bağlı.
Bana aşıkmış: Büyük parka gelir misin?
Bana aşıkmış: Sana sarılmaya ihtiyacım var.
Bana aşıkmış: Sanırım şuan beni toparlayacak tek şey bu.
Efsar: Gelirim gelmesine de Hani doğum günüme kadar bekleyecektin?
Bana aşıkmış: Bekleyeceğim.
Bana aşıkmış: Şey.. Sana yaklaştığımda mesaj atarım kafanı eğersin olmaz mı?
Bana aşıkmış: Uzunsun ama yine de başın eğikken beni görebilecek kadar değil.
Bana aşıkmış: Gözünü kapatmanı istemiyorum rahatsız olursun.
Bana aşıkmış: Sadece başını eğsen yeterli.
Bana aşıkmış: Olur mu?
Efsar: Peki konuşmak istersen?
Bana aşıkmış: Yazarım. Sen de okuyup cevap verirsin.
Bana aşıkmış: Ben sana çözümü üretirim yeter ki tamam de.
Efsar: Tamam.
Efsar: Yarım saat sonra oradayım.
Konuşmadan çıktım. Normalde yapmayacağım bir şeydi. Hele hiç görmediğim biri için. Ama Efe..farklıydı. Tam açıklayamasam da ona güveniyordum. Rahatsız olacağım hiçbir şey istememişti. Büyük park sürekli kalabalık olurdu. İçimden bir ses rahatsız hissetmemem için orayı seçtiğini söylüyordu.
Günlük kıyafetlerimi çıkartıp pantolonumu ve sweatimi giydim. Saçlarımı taradım ve odamdan çıkıp annemin yanına gittim. Beni hazırlanmış görünce, ''Nereye güzelim?'' dedi. Anneme hiçbir zaman yalan söylemezdim. ''Anne, ben biriyle buluşacağım.''
''Ve?''
''Ve bu kişi karşı cins.''
''Ve?''
''Yani konuşuyoruz bir süredir. Buluşmak istedi. Söz çok geç kalmayacağım. Gidebilir miyim?''
Maalesef ki 22 yaşında olmanız habersiz bir yere gidebileceğiniz anlamına gelmiyordu ama annem ondan izin almadığımı vermese de gidebileceğimi zaten biliyordu. Sadece haberi olmasını sağlıyordum.
''Nerede buluşacaksınız peki?''
''Büyük parkta.''
''Tamam bebeğim.''
''Babama ben söylerim anne tamam mı? Sen bir şey deme.'' Babamla aramda da sır olmazdı. Muhtemelen eve de ondan sonra geleceğim için soracaktı. Kendim açıklamayı tercih ederdim. Annem de anlayışla karşıladı. ''Bir de şey,'' Dedim hanım kız ayaklarına yatarak. ''Arabanın anahtarını alabilir miyim?'' Annem gözlerini kıstı. ''Kız yemin ediyorum araba benim mi senin mi belli değil.''
''O zaman bana da bir araba alırsınız ve konu kapanır anneciğim.''
''Oldu hanımefendi. İstediğin an benimkini alıyorsun işte daha ne?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Baklava | Texting
Teen FictionBilinmeyen: Çok çirkinsin. Efsar: *aynaya karşı*