33

2.2K 198 177
                                    

Merhabalar Merhabalar

Bölüme geçmeden evvel size bir şey söylemek istiyorum
niksimiksi bebeğimin yazdığı İlk öpücük kitabına göz atarsanız beni çok mutlu edersiniz.
(Not: Lütfen Emir'e çok fazla asik olmayın bozusuruz)

Öpüyorum ve sizi bölümle bas basa birakiyorummmmmmmmm

############


Yiğit Efe'den..

Aylar ve hatta yıllardır toplayamadığım cesaretimi bugün toplamış ve ona yazma kararı almıştım ama saatlerdir yazıp yazıp siliyordum. Ne diyecektim ki?' Merhaba ben Efe 2.5 yıldır seni seviyorum ama reddetmenden korktuğum için gizliden yazıyorum' mu? Olmazdı. Ne yazdıysam silmiştim. Kendime sinir olup 'Slm' yazdım.

Ve yanlışlıkla göndermiştim bile..

Efsar'ım tabii ki 'A merhaba kimsiniz?' demek yerine çemkirmişti. Zaten ona boşuna aşık olmamıştım. Tabii ki çemkirecekti. Bilmediği biriydim sonuçta. Aferindi benim bebeğime.

Başka bir mesajında, peşine birinin takıldığını yazmıştı. Gözlemlerim sonucu çocuğu bulmuştum. Önce güzelce uyarmıştım ama ona yeterli gelmemişti. Sonra sevgilisi olduğumu söyleyince geri adım atmıştı. Bir kadının sevgilisi olması 'hayır'ından daha önemliydi böyleleri için. Utanıyordum bazen aynı cinsten olduğuma.

Sonra bir gün bana onu güldürdüğümü yazmıştı. Yarım saat boyunca ne yapağımı bilemeden oradan oraya gezdim. Camdan dışarı 'Onu güldürüyorum' diye bağırmıştım ve sokaktan geçen bir teyze bana terslenmişti. Özür dilemiştim ama ne yapsaydım? Heyecandan elim ayağıma dolaşmıştı.

Bana teşekkür ettiği gün.. 'Ne teşekkürü al ömrümü al ne istiyorsan al' diye yükselmemek için zor tutmuştum kendimi.

Maç günü.. Kerem benim duygularımdan haberdar olduğu için arkadaş olmuştu bebeğimle. Selim densiz cümlesini ettiğinde sinirlendim. Hayır. Benim sevdiğim kadına söylediği için değil. Bir kadına söylediği için. O gün yanında çok fazla duramamıştım. Nefesimi kesiyordu çünkü. Kendime gelmek zorundaydım. Bu yüzden tuvalete gidip elimi yüzümü yıkamıştım

Sonra ailemin benim adıma başvuru yaptığı gün. Reddetmesini beklemiştim aslında ama gelmişti. Sarıldığımızda bir an dünya durdu sandım sonra baktım dünya kollarımın arasında. Güneşim de saçları olmuş.. Ona mesaj attığımda telefonuna beni nasıl kaydettiğini de görmüştüm çaktırmadan.

Bana aşıkmış.

Eh, en azından 'bu kim ya' değildim. Hatta sevmiştim bile bu yüzden instagram hesabı açmıştım fotoğrafımızı paylaşmak için.

Kendi hesabımda da o vardı aslında, farkında değildi. Her manzara fotoğrafım oydu. Bu yüzden hepsinde 'E' harfi vardı. O 'E' ben değildim Efsar'ımdı.

Emir bana ihanet edip yalan söylediğinde, onun canına bir zarar geldiğini zannettiğimde ilk kez hız yapmış, ceza yemiştim. Bilinmeyen numaradan bir mesajdı. Ama o an kafamın içindeki şey çalışmayı unutmuştu. Sadece Efsar'a bir zarar geldi sinyalleri yanıyordu. Fakat gittiğimde kimse yoktu salonda. Sonra tekrar mesaj geldi numaradan.

'Efsar'ı da çağırdım. Senin burada olacağını da söyledim üstelik. Ama gelmedi. Sence bu ne demek Yiğit Efe Demirci?'

Dediğim gibi kafam çalışmıyordu ve manipülasyona çok açık haldeydim. Bu yüzden hayal kırıklığıyla Efsar'ıma yazmıştım. Fark etmezdi ben yine devam ederdim ona yazmaya, onu sevmeye ama merak ediyordum.

Ağzımın payını bir güzel vermişti ama şimdi daha da mutsuzdum ve kendimi suçlu hissediyordum. Ben kırılırdım önemli değildi. Ama Efsar'ımın kırılması.. Dünya üzerinde ben de dahil kimse buna cüret edemezdi.

Soğuk Baklava | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin