12

2.6K 251 35
                                    

Bana aşıkmış: Doğru söyle.

Bana aşıkmış: Rüya görmüyorum değil mi?

Efsar: Hayır. Teşekkür ettim. Omlet ve çay için.

Bana aşıkmış: Kulun köpeğin olsun omlet ve çay senin.

Bana aşıkmış: Sabah kahvaltı etmeden çıktığını düşündüm sen gelince hemen hazır olsun daha fazla aç durma diye ben söyledim.

Bana aşıkmış: Aslında yine 'ben kendim alamıyor muyum' seramonisi dinleyeceğimi düşünmüştüm.

Efsar: Evet. Öyle yapardım ama artık kabullendim sanırım.

Bana aşıkmış: BENİ Mİ????????

Efsar: Hayır bana bir şeyler alıp durmanı.

Bana aşıkmış: Neyse beni kabullenip aşık olduğun günler de gelecek elbet.

Efsar: Ne zaman bıkacaksın acaba?

Bana aşıkmış: Yavrum senden bıkmak mümkünmüş gibi konuştuğunu görüyorum.

Bana aşıkmış: Ama şöyle bir şey var ki sen gitsen kalbimden sana duyduğum sevgi gitmez.

Bana aşıkmış: Bu arada bugün çok güzel gülümsedin.

Bana aşıkmış: İşte dedim, doğdu güneşim.

Efsar: ALDHAKJDLSJD SALAK.

Bana aşıkmış: Oha. Random. Hemde büyük harfli. Hem de sonunda hakaretli.

Bana aşıkmış: Bir şeyler değişmiş ben şuan Efsar'ımla konuşmuyorum sanki.

Efsar: Benim telefonuma dokunmaya cesaret edebilir mi sence herhangi biri?

Bana aşıkmış: O zaman bugün sendeki bu anlayış bu sevgi şeyi nereden geliyor?

Efsar: Yazık sana ya.

Efsar: O kadar mı kötü davranıyorum da sen beni sorgulayacak hale gelmişsin.

Bana aşıkmış: Yok güzelim. Senin her haline tamamım ben problem yok ama bi terslenme bekliyor bünyem.

Efsar: Kıyamam dhskfhjd.

Bana aşıkmış: Yaaa, kıyamaz mısın sahiden????

Efsar: Yo.

Bana aşıkmış: Biliydim büle olcağnı.

Bana aşıkmış: Neyse fazlasında gözüm yok zaten.

Bana aşıkmış: Gülümsemen bugünkü tüm ihtiyacımı karşıladı.

Bana aşıkmış: Şimdilik.

#######

Ay Efeyi yazarken yumus yumus oluyorum.

ASKIM BALIM YA IKI YUZ GORUNCE NASIL SEVINIYORDBZJFJDJF BEN BU ENAYILIGI TANIYORUM BIR YERDENDHDKFJDJ

Neysss optummm🤍

Soğuk Baklava | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin