32

2.3K 210 240
                                    

Slm slm slm

3 bin okunma icin cok tesekkur ediyorum cok duygulandim aglcm gelin sarilalim 🫂

Iyi okumalar <333

##############

Babam içeri geçtiğimde üstümü değiştirip ikimize de türk kahvesi yapmamı istemişti. Hiç itiraz etmeden dediğini yaptım ve kahveleri sehpaya koyup babamın yanına oturdum.

''Anlat bakalım güzel kızım kimdir bu çocuk?'' deyip kahve fincanını eline aldı ve kahvesini yudumladı.

''Baba.. şey..''

''Erkek arkadaşın mı?'' dediğinde başımla onayladım. Bir şey demeden kahvesini bitirdi. ''Çok kızdım sana.''

''Baba..''

''Nasıl saklarsın benden bunu? Ben anlayışsız bir baba mıyım?'' 

Rahatça nefes verdim. ''Hayır babacığım. Çok çok yeni bir şey olduğu için söylemeye fırsatım olmadı sadece. Hatta yani o kadar yeni ki bugün oldu.''

''22 yaşında kızsın, kendi kararlarını verebilirsin elbette ama daha bugün tanıdığın birinin motoruna binmen..''

''Hayır hayır yani daha önceden tanışıyorduk zaten.. sadece ilişkimiz yeni başladı.'' dedim utanarak. Babamla bu konuları konuşmaya çekinirdim. 

''İyi bakalım. Tanışmak isterim.''

''Hemen mi?''

''Sen ne zaman dersen güzel kızım.''

''Biraz daha zaman geçsin o zaman babacığım. Ben de tam olarak tanıdıktan sonra söz veriyorum tanıştırırım sizi.''

Babam başımın üstü ile alnım arasını öptü uzanıp. ''Öyle olsun madem. Kahve çok güzel olmuş, eline sağlık.'' Gülümsedim. ''Afiyet olsun babam.'' Bardakları toplayacağım sırada annem daldı salona. ''İnanmıyorum ikiniz de burada oturmuşsunuz ne kaynatıyorsunuz. Sarp hadi hayatım salata ellerinden öper. Efsar, sen de masayı kurmama yardım et. Haydi.''

Annemin talimatlarıyla babam da ben de doğruca mutfağa geçmiştik. Babam salatayı hazırlarken biz de masayı hazırladık. Can da gelince oturup yemek yedik. Bulaşıkları için anneme yardım ettikten sonra sonunda odama gelmiştim ve çalışma masama bıraktığım telefonumu aldım elime.

Bana aşıkmış: Efsar'ım?

Efsar: Efe'm?

Bana aşıkmış: Tut kollarımdan düşerim şimdi.

Bana aşıkmış: Gerçi sana ne ilk düşüşüm olur ne son..

Efsar: Romantik romantik konuşuyorsun da sana bir şey diyeceğim.

Bana aşıkmış: Buyur.

Efsar: Babam öğrendi.

Bana aşıkmış: Neyi?

Efsar: Bizi işte?

Bana aşıkmış: Biz mi

Bana aşıkmış: Bir daha desene 

Bana aşıkmış: Yani yazsana.

Efsar: Biz.

Efsar: Ya bir dur konu bu değil.

Bana aşıkmış: Yavrum öğrensin ne var bunda?

Bana aşıkmış: Elbet bir gün öğrenecekti zaten ha bugün ha yarın.

Efsar: Babamı tanımıyorsun ki?

Bana aşıkmış: Sana sevgim gerçek.

Bana aşıkmış: Baban dünyanın en kötü adamı bile olsa sevgimin önünde durmaz diye düşünüyorum.

Soğuk Baklava | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin