Capitolul 2.

179 19 1
                                    

"Te iubesc!" o voce se auzi in incapere, Riza trezindu-se panicata, dandu-se jos din pat.

" A fost doar un vis" spuse in timp ce se aseza pe marginea patului, privind in jos.

Asa a stat pret de cateva minute, pana cand alarma ii suna. S-a ridicat de pe pat, ducandu-se spre dulap. O noua zi de munca, iar cheful ei era la pamant.

Optase pentru o tinuta simpla, o fusta mov inchis, si nelipsita camasa alba, la care adauga un sacou, si perechea de cizme negre.

Dupa o ora, era gata de plecare, observand cu stupoare ce viscol e afara. Si-a luat paltonul gri din cuier, iesind afara din bloc, urcandu-se in masina, pornind la drum.

Lipsise ceva timp de la servici, din cauza unei raceli aparute din senin.

Dupa un drum de o jumatate de ora, ajunsese la liceu, isi parca masina in parcarea liceului, coborand imediat.

Nu apucase bine sa faca doi pasi, ca se trezi doborata la pamant, cu o persoana peste ea.

-Ce naiba?! rostise iritata, in timp ce incerca a se misca.

La un moment dat, observa ca acea persoana era directorul, Roy.

Fara sa isi dea seama, se inrosise la fata, nezicand nimic, afudandu-si capul in haina lui.

Roy se ridica de pe ea, simtindu-se putin jenat, in timp ce ii intinse mana, pentru a se ridica de jos. O ajuta sa se scuture de zapada.

-Imi pare rau, dar sigur n-ai fi vrut sa te trezesti cu turturele ala in cap, afirmase Roy, in timp ce arata in sus, spre strasina liceului.

Riza isi ridica privirea, observand ditamai turtulele stand sa cada.

Nu stia ce sa spuna, gandul ii statea la cu totul altceva. Momentul de mai devreme, a fost unul care a facut-o sa roseasca, ceea ce nu se intampla prea des.

Roy statea privind-o, analizandu-i fiecare gest, fiecare miscare. Si pentru el a fost un moment ciudat, nu-i statea in fire sa sara asa pe o femeie, dar a facut-o pentru binele ei.

-Va multumesc, spuse Riza intr-un final.

Roy ii luase mana intr-a lui, facand-o sa-l priveasca in ochi.

-Nu ai pentru ce sa-mi multumesti, ii spuse.

Ea se inrosi din nou, tragandu-si mana, luand-o la fuga spre intrarea in liceu, lasandu-l pe Roy in urma ei, confuz.

Restul zilei a decurs normal, in afara faptului ca cei doi se ignorau. Riza il ignora pe el, Roy neintelegand daca a gresit cu ceva.

Pana la urma, soarta a facut ca cei doi sa se intalneasca pe coridor, in timp ce Roy se ducea spre o sala de clasa, iar Riza spre biroul ei.

-Esti ok? pari agitata, o intreba.

L-a privit pret de cateva secunde, apoi a plecat neraspunzandu-i.

Ce se intampla cu ea? Nu i-am gresit cu ceva, faptul ca am luat-o de mana nu e..oh la naiba, poate asta e problema.

Mi-am continuat drumul spre clasa, unde aveam de predat. Sigur dupa ora asta, ar trebuii sa discut cu ea. E o fata ascultatoare, sigur v-a intelege.

Intr-un final trecuse si ora asta. Elevii au avu noroc ca am fost putin aerian, au scapat de un test pe care il anuntasem zilele trecute. Am lasat catalogul in cancelarie, ducandu-ma spre biroul ei.

Am batut in usa,auzind imediat vocea ei, pronuntand un "Intra". Avea o voce draguta.

Am intrat inauntru, ea semnand cateva acte, avand privirea atintita pe ele.

"The Secret beyond the school doors"[Finalizata]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum