-Ed, ai observat-o pe noua secretara? il intreba Winry pe blond, in timp ce amandoi ieseau din sala de clasa.
-Noua? E aici de ceva timp, mai mult de 2 luni, raspunse Ed in timp ce butona telefonul plictisit.
Ed fiind preocupat cu telefonul, nu isi dadu seama ca cineva se afla in fata lui.
-Scuza-ma, te poti da? intreba acea persoana.
Ed isi ridica privirea din telefon, privind spre persoana din fata lui. Nu era nimeni altcineva decat Riza, care se cam grabea spre biroul ei.
-Uhm, dvs. sunteti secretara? o intreba Ed.
Aceasta doar aproba din cap afisand un zambet slab, in timp ce pleca de langa cei doi.
-Wow, ce tanara e, puteam sa jur ca e eleva! afirmase blondul, continuand a se uita dupa ea.
La cele auzite, Winry ii trase o palma dupa ceafa, privind-ul incruntata.
- Ce-am facut?! intreba Ed revoltat, frecandu-se la ceafa cu mana.
-Si eu par tanara, copil batut de soarta. spuse blonda putin nervoasa.
-Nu. Tu arati ca o baba! afirmase Ed razand, in timp ce o lua inainte, cu Winry pe urmele lui.
-Oh da?! Gata, esti mort, tipa Winry, in timp ce il fugarea pe coridor.
Winry tinea mult la Ed, si simtea cum se indragosteste de el pe zi ce trece. Dar teama ca el n-ar avea aceleasi sentimente, ii dadea un sentiment ciudat.
*
- M-ati chemat? intreba Riza, in timp ce intra in biroul lui Roy.
Roy tinea cateva dosare care le tranti pe birou, facand-o pe Riza sa tresare, privind confuza.
-Nu inteleg faza cu rapoartele pe care le-a cerut Laurie, afirmase Roy putin nervos.
-Intai calmati-va, vedem care e treaba cu rapoartele..okay? ii spuse Riza calma, afisand un zambet bland, facandu-l pe Roy sa se linisteasca câtuşi de putin.
Acesta se aseza pe scaun, urmarind-o pe Riza cum rasfoieste unul dintre dosare.
Dupa cateva minute bune, in timp ce amandoi se ingropara in foi, pana la urma rezolvara problemele, Riza rasufland usurata.
-Merci mult, Riza, ii multi Roy.
-N-ai pentru ce, Roy. ii raspunse aceasta.
Era pentru prima oara de cand lucra aici, cand ii spuse pe nume. Isi lua mapa de pe birou, iesind pe coridor, ducandu-se direct la baie.
Se apropie de oglinda, privindu-si reflexia. Deschise apa, dandu-si pe fata, pentru a-si reveni.
-Oare ma indragostesc de el? se intreba la un moment dat, inchizandu-si ochii pentru cateva clipe.
Nu, nu avea cum sa se intample asta. Totusi, el e director, iar eu sunt doar o secretara, si in plus daca e casatorit? Oh..
Ce-i drept, e un barbat cu adevarat intimidant, care doar privindu-te, te face sa-ti pierzi suflul. Sa nu mai spunem ca e si foarte dragut.
*
Noaptea se lasa-se peste oras, prilej perfect pentru o plimbare.. Aerul rece de iarna imi facea pielea de gaina, iar fulgii de zapada care se cadeau din cer, imi dadeau senzatia ca sunt intr-un basm.
Mereu mi-au placut plimbarile noaptea. Erau perfecte pentru a te gandi la anumite lucruri, pentru a-ti limpezi mintea.
Mi-am scos telefonul din palton, vazand cat e ceasul. Era aproape 21:30, iar eu zaboveam prin parc.
CITEȘTI
"The Secret beyond the school doors"[Finalizata]
FanficPsst! Vino mai aproape! Trebuie sa te intreb ceva! Stii ce se intampla acolo? Da, acolo, in spatele usilor inchise. Nu? Asculta aici. Am auzit si eu de la doi elevi. Fi atent. "Si poate ca noi nu vedem asta, dar ceva se intampla intre ei. E imposibi...