Dupa un zbor obositor, ajunsesem inapoi in Londra. Uh, sper ca un timp nu o sa mai zbor cu avionul. Mi s-a luat! Am iesit din avion, in timp ce taram bagajul dupa mine. In fata aeroportului, se aflau mai multe taxi-uri. Aveam de unde alege..Mi-am scos telefonul din geanta, dorind sa o apelez pe Megan. dar..nu. Mai bine le fac o surpriza. De ce nu? Ori cum ei cre dca acum sunt bine mersi in NYC.
Am unrcat intr-un din taxi-uri.
-Unde doriti sa mergeti, domnisoara? m-a intrebat tanarul taximetrist.
Am stat cateva secunde sa ma gandesc. Si ma decisem.O sa-i fac o vizita mamei. Sigur maore de dorul meu.
Tanarul ma privea insistent, asteptand sa-i spun unde vreau sa merg. I-am dat adresa unde stiu ca se afla blocul unde are mama apartamentul. Acesta a apasat pe acceleratie, pornind din loc.
Sper ca Roy sa nu fie chiar asa de surprins cand o sa ma vada. Bine ca nu are probleme cu inima, altfel mi-ar fi fost teama sa-i faca o astfel de surpriza. In saptamanile astea, realizasem cat de mult il iubesc. Chiar daca mai regret putin ca m-am culcat cu el, am incetat sa-l fac vinovat pentru asta.
In scurt timp deja ajunsesem. Oh, chiar nu stiu cand a trecut timpul. Dar asa e cand te pierzi in ganduri. Am coborat din taxi, baiatul dandu-mi bagajul. I-am platit, acesta multumindu-mi si plecand spre treaba lui. Inainte sa intru in bloc, imi amintinsem sa-i trimit un mesaj lui Dane.
"Am ajuns cu bine. Te imbratisez tare" i-am scris in sms.
Am bagat telefonul inapoi in geanta, intrand in bloc. Am urcat pana la etajul unde statea mama, pregatindu-ma sa bat la usa ei.
Am batut, dar nimeni nu raspundea. Am sunat si la sonerie, dar la fel. Incepusem sa ma panichez. daca i s-a intamplat ceva? Doamne, trebuie sa gandesc limpede. Poate doar e plecata.
Am mai batut odata in usa, imediat vocea ei auzindu-se dincolo de dupa usa. Rasuflasem usurata, asteptand sa-mi deschida usa. Dupa cateva secunde, usa apartamentului se deschise, in pragul ei aparand persoana care imi lipsese la fel de mult ca restul.
-Riza! a exclamat mirata, luandu-ma imediat in brate.
Ma abtineam sa nu dau frau lacrimilor, imbratisand-o cat demult puteam. Chiar imi lipsise. M-a primit inauntru, conducandu-ma inauntru. Totul ramasese la fel. Recunosc ca nu mai trecusem pe la ea de luni bune. Nici nu stia ca am fost plecata din tara...Sigur s-ar fi ingrijorat daca i-as fi spus. Stiu, stiu, sunt o fata rea..
M-am asezat comod pe canapeau din living, ea asezandu-se langa mine, luandu-mi mainile intr-ale ei.
-Ce dor mi-a fost de tine, mi-a zis, abtinandu-si lacrimile.
-Si mie, foarte dor...am zis.
***
Ma intorsesem inapoi in apartamentul meu, dupa ce statusem o toana de vorba cu mama. Acum chiar nu aveam d egand sa stau pe loc, ci sa ma duc la liceu. Nu-mi pasa ca Roy e in timpul serviciului, trebuie sa ma duc sa-l vad. M-am schimbat de hainele cu care venisem, optan pentru o fusta mai sus de genunchi, si o camasa. M-am aranjat putin, lasandu-mi parul desfacut, si aplicand putin machiaj.
Am iesit din bloc, urcandu-ma in masina mea pe care o aveam parcata in acelas loc ca si ieri. Am bagat cheia in contact, pornind spre liceu. Dupa un drum de cateva minute, parcasem umpic mai departe de liceu, nevrand sa trag atentia.
Ajunsesem in curtea liceului, pregatindu-ma sa intru inauntru, cand l-am zarit pe Hughes, care..fuma o tigara. Ha?El de cand fumeaza? Am ignorat asta, ducandu-ma spre el.
-Buna, am zis, acesta speriindu-se, si intorcandu-se speriat spre mine.
-R-Riza?! a intrebat socat, ramand cu tigara in gura.
Am chicotit incet, facandu-i semn sa taca.
-Eu sunt, am mormait.
Hughes si-a scos tigara din gura, continuand sa ma priveasca uimit. Nu se astepta sa fiu aici. Ha, daca el a reactionat asa..inseamna ca Roy, v-a fi cu adevarat surprins.
-Roy e in biroul lui? am intrebat, vazand ca el nu are degand sa zica ceva.
A scuturat incet din cap.
-Da, are ora libera, a raspuns cu juma de gura.
I-am multumit, si am intrat rapid in liceu. Desigur ca am optat sa intru pe la elevi, deoarece la director se ajunge pe altundeva, fata daca o iei pe usa din fata. Am traversat holul liceului, ajungand in holul principal. Cand sa sa ma indrept spre biroul lui Roy, cineva isi puse mana pe umarul meu, facandu-mi inima sa-mi bata nebuneste. Daca e Roy, am pus-o. M-am intors incet spre acea persoana, vazand ca e Roy.
-M-ai speriat..am mormait usurata.
-Daca tot vrei sa-l surprinzi pe Mustang, ai nevoie de ajutor, a zis Hughes, luand-o inaintea mea.
-Tu stai la usa, cand auzi u zgomot ca niste chei scapate pe jos, atunci sa intri, a zis.
Am dat din cap, privind-ul pe Hughes cum intra inauntru. Mi-am ciulit urechile pentru a asculta ce vorbesc. La inceput era o conversatie normala, dupa incepand sa se auda cateva rasete. Pana acum, nici un sunet de chei nu se auzira. Ma pregateam sa plec, cand usa se deschise, pe ea iesindincet Hughes.
-Haide, Roy oricum sta cu spatele spre usa, mi-a zis luandu-ma de mana, si intrand amandoi in birou.
Si era cum spusese Hughes. Roy statea cu spatele la usa, privind pe fereastra imensa din spatele lui. Pentru asta il mai invidiam uneori. Avea o fereastra imensa, de unde puteai privi linistit ce se intampla pe strada.
Hughes se indrepta spre birou, cu mine in spatele lui. El se asezase pe scaun, eu ducandu-ma in spatele lui Roy. Mi-am pus incet mainile la ochii lui, el tresarind usor.
-Care aveti chef de glume? a intrebat cu o voce sictirita. Ups, se pare ca nu era bine dispus.
Mi-a pus palmele peste ale mele, dandu-le la o parte, si intorcandu-se cu fata spre mine.
-Riza?! a intrebat uimit, in timp ce se apropiase mai mult de mine.
Nu i-am raspuns, ci doar i-am sarit in brate. Acesta ma curpinse de mijloc, ridicandu-ma pe sus.
Dupa ce m-a lasat jos, m-a tras aproape de el, unindu-si buzele cu ale mele, intr-un sarut lung.
-Nu stiam ca vii inapoi, a suierat dupa ca ce terminase sa ma sarute.
-Nici eu.
CITEȘTI
"The Secret beyond the school doors"[Finalizata]
FanfictionPsst! Vino mai aproape! Trebuie sa te intreb ceva! Stii ce se intampla acolo? Da, acolo, in spatele usilor inchise. Nu? Asculta aici. Am auzit si eu de la doi elevi. Fi atent. "Si poate ca noi nu vedem asta, dar ceva se intampla intre ei. E imposibi...