Capitolul 13.

76 10 2
                                    

Am intrat pe usa liceului, indreptandu-ma spre biroul meu, ca sa-mi incep rutina zilnica. Pe hol am dat de Laurie, care se oprise in momentul in care ma vazu. Am trecut pe langa, salutand-o, dar aceasta nu imi raspunse, ci din contra ma prinse de mana.

-Ce s-a intamplat? o intreb pe Laurie.

Aceasta nu spuse nimic, ci doar ma trase dupa ea pana in biroul ei.

Imi daduse drumul in momentul in care intrase inauntru, cu tot cu mine. Inchise usa, si se aseza pe scaunul din piele, ce se afla in fata biroului din lemn. Imi facuse semn sa ma asez, dar tot ce faceam era sa o privesc ciudat.

Am refuzat, intorcandu-ma cu spatele, pentru a iesi din birou.

Inainte de a apasa pe clanta, vocea ei ma opri.

-Cat timp ai de gand sa o mai tii asa? intreba roscata.

Am lasat mana de pe clanta, si m-am intors cu fata spre directia ei, ducandu-ma langa birou, si punandu-mi palmele pe el, privind-o urat pe Laurie.

-La ce va referiti? intreb

Aceasta se lasa-se pe spate, parand relaxata.

-Stii tu, faptul ca ba vii la scoala, ba nu vii. Sa stii ca liceul asta are nevoie de o secretara, si de aceea te-am angajat, spuse cu o voce crispata.

Am tacut pret de cateva secunde, timp in care m-am gandit la ce raspuns sa-i dau.

-Stiu ca am lipsit, si chiar nu as fi vrut sa o fac, asta e tot ce am spus.

Mi-am luat palmele de pe birou, indreptandu-ma spre usa. Cand sa ies, din nou se auzi vocea ei.

-Chiar daca ai probleme, nu-l mai implica pe Roy, mormaii aceasta.

Nu am mai spus nimic, ci am iesit din biroul ei.

La ce se refera? Nu l-am implicat, el s-a oferit sa ma ajute. Ce s-a intamplat cu ea? O stiam altfel...

Am inlaturat gandurile astea, si m-am dus in biroul meu, de unde n-am mai iesit pana la sfarsitul programului.

*

-Si care mai sunt noutatile? se grabi buna mea prietena sa intrebe, in timp ce is tragea un scaun, asezandu-se la una dintre mesele cafenelei.

M-am asezat si eu la randul meu, inca gandindu-ma la discuţia cu Laurie de acum o zi.

-Mai niciuna, spun absenta, uitandu-ma dupa un osptar.

Aveam nevoie de un suc, dar nu zaream niciun ospatar. Si imediat va incepe Megan cu intrebarile ei, la care nu prea aveam cheful necesar sa raspund. Dupa cateva zile in care nu vorbisem, ne-am impacat.

-Cum asa?N-a mai dat-o in bara domnul Mustang? se auzi vocea ei, punand intrebarea. Chiar daca n-am mai vorbit ceva timp, tot a ramas curioasa in privinta mea, si a faptului ca cica imi place de Roy.

Am privit-o cateva secunde, apoi mi-am atintit privirea spre un chelner, care tocmai il zarisem.

I-am facut semn sa vina la masa, el luandu-ne comanda. Dupa ce plecase, mi-am atintit privirea pe Megan.

-Si intrebai daca Roy a dat-o in bara? Neah, n-a avut cu ce, spun aproape chicotind.

-Roy? Ooh, deja va vorbiti la pertu, bun asa Riza, suiera Megan, privindu-ma smechereste.

M-am incruntat la ea, dupa facand o fata nevinovata. Nu imi statea in fire, dar cine stie ce-i trece prin cap brunetei.

-Nu, cand nu e el prin preajma, renunta la cuvantul"domnule" mormai, renuntand la fata de catel plouat.

"The Secret beyond the school doors"[Finalizata]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum