"Evet en çok istediğim kişiye geldi!" Nobara ortada dönen şişe durduğunda Satoru' ya sinsi bakışlar atıp ellerini birbirine sürttü. "Doğruluk mu, cesaret mi Satoru?"
"Senden mi korkacağım bacaksız? Cesaret!"
Nobara uzun bir süre düşünüp aklına gelen şeytani planların arasından seçim yapmaya çalıştı. Elektiriklerin kesildiği kapkaranlık gecede bütün komşular toplanmış; Bay ve Bay Getou' nun bahçesinde otururken, kendini onlardan pek farklı hissetmeyen Satoru gençlerin şişe çevirme oyununa dahil olmuş ve Nobara' nın şeytani planlarına mahzur kalmıştı.
Aydınlık veren tek ışık kaynağının parlayan dolunay olduğu bu gecede bütün yıldızlar ayın muhteşem parıltısının yanında sönük kalmış ve sokaklara sızan mavimsi ışık aydınlatmakta başarısız olmuştu yerleri. Yine de sevdiğiniz insanlarla birlikte takılırken ışıkların olmaması fazla önemli değildi. Öyle ki hemen hemen hepsinin bir miktar eğlendiğine şahit olmak mümkündü.
Bay ve Bayan Fushiguro' yu görmeniz bile mümkündü bu bahçe toplantısında. Belki fazla şok ediciydi ama Nanami bile oradaydı. Üstelik Satoru bu sefer onu yaka paça sürükleyerek getirmemiş, tamamen olmasa da kısmen kendi isteği ile diğerlerin arasında bulmuştu kendini.
"Telefonunu aç ve on dakikalığına bana ver!" Maki bunu duyduğunda gece başladığından beri bozmadığı surat ifadesini değiştirip suratını ekşitmişti. Satoru söylene söylene cebinden çıkarırken telefonunu kilidini açtı ve uzattı Nobara' ya. "Bu gençlerde saygı denen bir şey kalmamış bey!" Suguru bir kahkaha atıp girdi içeriye telefonun ışığı eşliğinde, herkese yiyecek, içecek bir şeyler getiriyordu ev sahibi.
Megumi, Nobara' nın yanında oturmuş ve Satoru' nun telefonu ile uzaktan yakından hiçbir alakası olmayan Yuji' yi gördüğünde ne kadar sıkılmış olduğunu fark etmişti. Telefonunu çıkartıp mesajlar kısmına girerek Yuji' ye ait mesajlaşma yerine tıkladı.
Megumi:
Sanırım buradan kaçmamız gerek, yoksa sıkıntıdan patlayacak gibi duruyorsun. ✓✓Yuji mesajın bildirimi geldiğinde gülümseyip gözlerini karşıda oturan çocuğa kaydırmıştı. Ardından parmakları klavyede gezindi ve gelecek cevabı beklmeye koyuldu Megumi.
Yuji:
Sende mimik oynamıyor ama sıkıldığın bakışarından bile belli ʕ·ᴥ·ʔ ✓✓
Gerçekten kaçmamız gerekiyor sanırım ✓✓Megumi:
Mesaj atarken bana bakma, anlamasın kimse. ✓✓Yuji:
Haklısın... bunu düşünemedim ✓✓
Eee ne yapıyoruz yani şimdi? ✓✓Megumi:
Aklıma bir fikir geldi ama biraz bekle. ✓✓Yuji:
Ne yapacaksın çok merak ediyorum ƪ(˘⌣˘)ʃ ✓✓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✓] ᴍɪᴅᴅʟᴇ ɴɪɢʜᴛ ʟᴏᴠᴇ » 𝘪𝘵𝘢𝘧𝘶𝘴𝘩𝘪
Fanfictionİtadori Yuji için, geceleri yapabileceği en güzel şey sahilde Megumi ile buluşup denizi izlemekti. Siyah saçlı çocuk denizi izlerken, Yuji ise gözlerini onun üzerinden hiç ayırmazdı. O gece mavisi gözleri ay ışığında parlarken, Yuji kendini kutsanmı...