"Yuji! Hazır mısın?"
Nobara apar topar aşağı inmeye çalışan oğlana seslendi merdivenlerin başından. Yukarıda büyük bir tangırtı koptu ve topallayarak inmeye çalışan Yuji belirdi merdivenlerin diğer ucunda. "Hazırım, hazırım! Geliyorum bekleyin!"
"Megumi kök salmak üzere!" kızın lafına gülmüştü hepsi. "Geldim!" diyerek tamamladı merdivenlerden inmeyi. Kapıdan çıkıp arabanın başında dikilen çocukların yanına geldi.
"Hadi binelim!" dedi Nobara heyecanla. Hepsi mutlu bir şekilde toplandılar arabanın içinde. Dışarıda bir tek Megumi ve Yuji kalmıştı.
"Çok yakışıklı olmuşsun be!" dedi Yuji onun dudaklarına kapanmadan önce. "Sen de mükemmelsin." oğlan Yuji'nin yanaklarını sıktı.
"Hadi lan yakışıklılar! Geç kalacağız sizin yüzünüzden. Sonra öpüşürsünüz." kafasını camdan çıkarıp azarladı ikisini Nobara. "Bir sal şu ikisini be..." Okkotsu diğer cam kenarında kafasını yaslamışken uykulu bir biçimde mırıldandı. "Sen neden gece güzel uyumadın? Bak uyuklayıp duruyorsun şimdi. Düğünde de uyuyacak mısın Okkotsu?" Toge onu dürteklerken diğer ikisi de arabaya binip kemerlerini geçirdiler yerlerine.
"Heyecanlandım ya... Uyuyamadım."
"Hadi sür şu arabayı artık Megumi." Maki sessizliğini bozup konuştu sonunda. Arabayı çalıştırdı ve sokaktan yavaşça çıkarıp düz yola girince hızlandı Megumi. Yuji de öne, onun yanına oturmuş ve mıtlu bir biçimde camdan dışarısını izlerken elini yanağına dayamıştı.
"Şarkı açayım mı?" diye sordu Megumi. Nobara hemen öne atıldı. "Aç lan tabii. Hareketli bir şeyler olsun."
"Kafama sikmeyin şimdi be."
"Sus yoksa susman için öperim." Nobara susmalarını söyleyen kızı tehdid etti. Maki de göz devirip cam kenarında sakince oturmaya devam etti.
Okkotsu üstüne siyah, bir iki düğmesi açık bir gömlek ve aynı şekilde siyah, bol bir pantolon giymişti. Ne kravat ne de papyon takmakla uğraşmak istememiş, bağlamamıştı hiçbir şey yakasına. Ayağında ucu sivri, parlak siyah ayakkabıları ve düzleştiriciden geçmiş saçları geriye atılmış bir şekilde dayamıştı kafasını arabanın camına.
Toge, beyaz bir gömlek giyip üstüne kolsuz siyah bir yelek geçirmiş ve lacivert bir kravat bağlamıştı boynuna. Siyah kumaş pantolonu ona biraz uzun gelmiş, kıvırmak zorunda kalmıştı paçalarını. Gözlerinin önüne düşen saçlarını iyice taramış ve Okkotsu'nun izlemeyi çok sevdiği bir görüntüye bürünmüştü.
Maki siyah, dar bir elbise giymişti üstüne. İpli askıları omzunun üzerindeki dövmelerin üstünden geçip sırtındaki dekolteden aşağı iniyordu. Kırmızı, mat, ince topuklu ayakkabılar giymiş ve kısa saçlarını gözünün önüne düşmemesi için önden küçük bir tel toka ile tutturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✓] ᴍɪᴅᴅʟᴇ ɴɪɢʜᴛ ʟᴏᴠᴇ » 𝘪𝘵𝘢𝘧𝘶𝘴𝘩𝘪
Fanfictionİtadori Yuji için, geceleri yapabileceği en güzel şey sahilde Megumi ile buluşup denizi izlemekti. Siyah saçlı çocuk denizi izlerken, Yuji ise gözlerini onun üzerinden hiç ayırmazdı. O gece mavisi gözleri ay ışığında parlarken, Yuji kendini kutsanmı...