Thor: Ragnarok

13 4 4
                                    

Akční fantasy sci-fi film z roku 2017..

"Hele Thore a co velký dřevěný vidle?"
"Ne."
"Jo jsou celkem na prd.. Teda pokud nebojuješ se třema upírama v jedný lajně."

Tohle není jen nejlepší Thor ale je to jeden z nejlepších filmů vůbec.. Příběh o tom jak se Thor snaží zabránit Ragnaroku mě fakt baví a líbí se mi jak dobře navazuje na předchozí MCU filmy.. Hela je opravdu šílený a po dlouhé době fakt zajímavý záporák který mě baví.. Loki je tady taky skvělý a musím říct že ho začínám mít docela rád.. Thor a Hulk jsou spolu úžasný.. Ten kameňák je super a mám ho rád.. Akční scény jsou fakt skvělý a souboj v aréně je opravdu pecka.. Vidět Thora bojovat na vesmírných lodí je taky docela zážitek.. Thor navíc objeví nový schopnosti a je fakt badass.. Jestli tu jsou vtipný scény a hlášky? Jasně že jo a je jich spousta.. Třeba "Pomozte" scéna je jedna z mých nejoblíbenějších.. Musím říct že mi vůbec nevadí že se tenhle film skoro vůbec neodehrává na Zemi.. Asgard i ta druhá planeta bohatě stačí a jsou fakt zajímavý.. Má to takový nádech Strážců galaxie ale mně se to líbí.. Za mě je tohle naprosto úžasný film..

Proč se kouknout na Ragnarok?
1. Úžasný postavy
2. Skvělý příběh
3. Skvělý akční a vtipný scény

Hodnocení: 10/10

Jak se vám líbí tenhle film?

Máte rádi Heimdala?

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat