Ahoj.. Mám tu pro vás důležité info..
Dneska jsem šel psát recenzi na Peacemakera a zjistil jsem že můžu mít maximálně 200 kapitol.. Důležitý zjištění který mě docela šokovalo.. Smazal jsem tedy nějaký starý infa který nebyly aktuální a mohl jsem tedy vydat recenzi na Peacemakera, DCEU a DCEU bonus.. To mě přivádí k tomu že už sem nemůžu přidat další recenze..
To co se nám společně tady povedlo vytvořit je něco neuvěřitelného.. Za těch pár let jsem tu díky vám nasbíral 6,94k přečtení a 1,29k hvězdiček za což vám strašně moc děkuji protože jsem si vůbec nedokázal představit že by takový čísla ty moje názory mohly mít..
Celkově mám v žebříčku 132 filmů což je podle mě dost velký množství.. Je tam k tomu 39 seriálů ať už hraných nebo animovaných.. 6 filmových a seriálových sérií a k tomu 3 hry a nedávno přidané 3 komiksy..
To by bylo asi všechno k těm všem číslům která můžu vyčíst..
Moc vám všem děkuji že tohle čtete.. Děkuji za všechny vaše komentáře ve kterých se bavíme o filmech a seriálech a dalších věcech.. Strašně mě to s vámi baví..
Tímto tedy oznamuji že tato knížka plná recenzí je u konce.. Všechny recenze i žebříček TOP tady zůstanou takže se k nim můžete vracet a rád s vámi o těch filmech a dalších věcech pokecám..
Ale..
To neznamená že končíme úplně.. Hned jak jsem zjistil že už sem nic nemůžu přidávat tak jsem začal plánovat další knížku recenzí..
A teď nějaký malý info k ní..
Vyjde v následujících dnech..
Cover už je hotový..
V žebříčku budu pokračovat takže celý seznam filmů atd najdete v nový knížce a tady zůstane už pouze tento starý..
"Vaše přání" jsem tady smazal a jestli budete chtít tak to přidám do nový a snad už se k nějakým těm vašim doporučením dostanu..
Začne klasicky infem ale hned potom bude speciál MCU vs DCEU na který se těším protože to podle mě bude zajímavý..
Budu moc rád když podpoříte začátek nový knížky a doufám že nás toho ještě hodně čeká..
Na konec.. Pokud máte nějaký dotazy tak se ptejte a já na všechno rád odpovím..
Zatím se mějte hezky a doufám že jste si tuhle knížku užili ať už jste tady od začátku nebo jste se přidali někdy teď ke konci..
ČTEŠ
Recenze, Doporučení A Tak Dále..
RastgeleRecenze, doporučení a tak dále.. Najdete tu filmy, seriály, hry a další věci co mě napadnou.. Obsah se snažím neustále vylepšovat.. Žebříčky v kapitole TOP.. Jedná se pouze o můj názor Cover a další pomoc: @TheDreamyGirl