Avengers: Infinity War

8 4 1
                                    

Akční sci-fi film z roku 2017..

"Zabije tě to."
"Jen pokud zemřu."

Popravdě jsem furt z toho filmu mimo.. Tohle jsou zatím nejlepší Avengers.. Všechny postavy jsou skvělý.. Thanos je opravdu úžasný záporák.. Je to prostě magor který si myslí že dělá dobrou věc ale prostě nedělá.. Thorovo setkání se Strážci galaxie bylo dokonalý a chudák Rocket dostal další přezdívku.. Groot v pubertě je fajn.. Je škoda že Rocket a Loki nedostali víc prostoru k humoru ale i tak tam několik vtipných věci bylo.. Musím říct že mě docela zaskočilo jaký je trpasličí kovář trpaslík.. Fakt docela špunt.. Tím že se příběh odehrává na více místech najednou je podle mě dobře vyřešený velký množství postav který jsou tak rozdělený do týmů které fungují fakt dobře.. Příběh je hodně dobrý a fakt mě baví.. Thor je znovu badass.. Spider-Man má stejnou zálibu ve filmech jako Starlord.. Ty vzájemný vztahy a interakce postav jsou prostě dokonalý.. Hodně se mi líbí jak se Bruce hádá s Hulkem.. Menší souboje i velká bitva vypadají vizuálně fakt úžasně.. A konec filmu je jedno z nejlepších zakončení co jsem kdy viděl a strašně se těším na Endgame..

Proč se podívat na tyhle Avengers?
1. Úžasný postavy a to i záporák
2. Úžasný akční scény
3. Skvělý příběh

Hodnocení: 9/10

A jak se líbí tyhle Avengers vám?

Máte rádi Groota?

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat