Spider-Man: Paralelní světy

14 4 0
                                    

Animovaný akční film z roku 2018..

"Milesi nejtěžší na týhle práci je že nemůžeš pokaždý zachránit všechny."

Když jsem byl malý tak Spider-Man byl můj nejoblíbenější superhrdina a i dnes patří k těm nejoblíbenějším.. Tenhle film mi ale ukázal něco co jsem dřív vůbec nevěděl.. Jelikož jsem nikdy nečetl komiksy tak jsem prostě nevěděl že existuje víc Spider-Manů.. Hlavní hrdina je Miles Morales kterého kousne pavouk tak jak to všichni známe.. Jenže jeden Spider-Man už existuje a to Peter Parker a k tomu všemu se pak objeví další postavy s pavoučíma schopnostma z jiných světů.. Musím říct že všichni Spider postavy co se tady objevily jsou úžasný ale Miles je prostě nejlepší.. On si to prostě dělá všechno po svým a k tomu všemu má narozdíl od Petera další schopnosti.. Druhá nejlepší postava je jednoznačně Gwen která je prostě úžasná.. Trochu mi vadí že některý postavy jsou tam tak trochu do počtu i když jsou zajímavý.. Taky jelikož nečtu komiksy tak jsem úplně nepoznal všechny záporáky a film tak nějak počítá s tím že je buď znáte a nebo pro vás asi není tak důležitý je znát.. Každopádně tenhle film je po vizuální stránce absolutně úžasný a na některý scény bych se mohl koukat furt.. Hudba taky skvělá.. Akční a vtipný scény samozřejmě nesmí chybět a jsou fakt skvělý.. Pokud máte rádi Spider-Mana a tenhle film jste ještě neviděli tak se určitě podívejte..

Proč se kouknout na tenhle film?
1. Úplně úžasně to vypadá
2. Miles a Gwen jsou úžasný
3. Skvělý akční a vtipný scény

Hodnocení: 9/10

Jak se líbí vám tenhle Spider-Man?

Btw stále jsem neviděl novýho Spider-Mana tak prosím kdyžtak bez spoilerů

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat