Jurský park a svět

8 3 0
                                    

Jurský park - 1993
Ztracený svět: Jurský park - 1997
Jurský park 3 - 2001
Jurský svět - 2015
Jurský svět: Zánik říše - 2018

"Můžeš je nějak najít? Podle pachu nebo stop?"
"Jsem bývalý voják, ne indián."

V téhle sérii je zatím 5 filmů a tenhle rok nás čeká další na který se mimochodem strašně moc těším.. Taky musím hned takhle na začátku říct že k tomu patří i animovaný seriál a jestli se na něj někdy kouknu tak ho samozřejmě přidám ale momentálně si to dáme bez něj.. Filmy jsou strašně moc fajn a hlavně teda ty Jurský světy jsou skvělý.. Aspoň teda za mě jsou ty nové díly minimálně o level výš než ty staré a nemyslím tím vzhled dinosaurů atd.. Filmy na sebe dobře navazují a v každým z nich je vždycky nějaký nový druh dinosaura.. Hlavní dinosauři celé téhle série jsou velociraptoři který jsou nejdůležitější v každém dílu ale to vůbec nevadí protože hlavně od Jurského Světa jsou naprosto úžasný.. Pokud máte rádi dinosaury tak je povinnost se na tuhle filmovou sérii podívat a určitě stojí za to se na ní podívat i pokud nejste nějak velkým dinosauřím fanouškem.. Bohužel lidský záporáci tady nejsou úplně skvělý ale ty dinosauří to dobře vynahradí..

Proč se podívat na tuhle sérii?
1. Skvělý dinosauři
2. Skvělý akční scény
3. Dobrý humor

Hodnocení: 8/10

Jak byste tohle celé ohodnotili vy?

Jaká filmová série je vaše nejoblíbenější?

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat