Jurský park

10 3 3
                                    

Dobrodružný film z roku 1993..

"Vy chováte Tyranosaura?"

Kdo by neznal Jurský park.. A jestli jste ho ještě neviděli tak to co nejdřív napravte protože Jurský park je klasika.. Pro někoho kdo má rád dinosaury je to povinnost ale užijí si to i ostatní.. Jurský park a teď myslím ten park má opravdu skvělou myšlenku a určitě by bylo skvělý kdyby se někdy něco takového povedlo.. Blbý je že se to tam dělá tak trochu špatně.. Když věříte jen jednomu člověku který se stará o celý programování parku tak je dost velká šance že se něco může pokazit.. A ono se to prostě pokazilo.. Krásná prohlídka parku se změní v boj o přežití ve kterém mají dinosauři jasně navrch.. Musím říct že to je fakt dobrý a i dinosauři na tu dobu kdy to vzniklo vypadají dobře.. Je teda trošku znepokojující že velociraptoři mají 180 cm ale co už.. Postavy jsou zajímavý a dost mě baví jak Tim furt otravuje Granta.. Scény kde se bojuje o přežití jsou fakt dobrý a napínavý a nikdy nevíte jestli někdo umře.. Film má úžasnou hudbu a dokonce si troufnu říct že je legendární.. Za mě je tenhle film prostě klasika..

Proč se podívat na Jurský park?
1. Dinosauři
2. Skvělá hudba
3. Napínavý příběh

Hodnocení: 8/10

Jak se líbí vám Jurský park?

Který dinosaurus se vám líbí nejvíc?

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat