Upíří deníky

14 5 0
                                    

Romantický fantasy seriál 2009 - 2017..

"Elijah, můj oblíbený Původní."

"Upíři, hybridi a Původní. To mi problém nedělá ale můj vzdorovitý bratr? Začínám mít strach."

"Cítím se jinak, zvláštně."
"Jo zemřel jsi. Bylo by divný kdyby jsi se cítil normálně."

"Potřebuji jít na vzduch. Pořád se cítím tak trochu.. mrtvě."

"Je to plán. Že není perfektní? To žádný."

Musím říct že jsem čekal že to bude šíleně romantický ale zas takový to nebylo.. Příběh je celkem zajímavý.. Asi každou sérii je tam jiný padouch a když už si myslíte že se už nikdo horší nemůže objevit tak se objeví.. Strašně mě baví postavy který jsou úplně skvělý a to tak že je buď budete nenávidět a nebo milovat.. Moje nejoblíbenější jsou třeba Alaric, Bonnie, Jeremy a Damon který si mě teda získal až později a hlavně posledníma sériema.. Hodně zajímavý je zjišťovat minulost postav ze vzpomínek nebo mě taky baví zjišťovat jak celý ten svět funguje.. Ze začátku se může zdát že tam jsou jen upíři a čarodějky ale to se změní a snad každou sérii je tam něco dalšího.. Taky určitě stojí za zmínku že Upíří deníky jsou i dost vtipný seriál.. Bohužel některý části jsou docela nudný jako třeba část s Markosem.. Taky je to jeden z mála seriálů který mě dohnaly k slzám.. Za mě je to jeden z nejlepších seriálů který jsem viděl a teď mě omluvte ale jdu koukat na Originals..

Proč se podívat na Upíří deníky?
1. Úžasný postavy
2. Zajímavý svět a příběh
3. Skvělý emotivní a vtipný scény

Hodnocení: 9/10

Máte rádi Upíří deníky?

Kdo je vaše oblíbená postava a koho fakt nesnášíte?

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat