Harry Potter a Kámen mudrců

120 13 10
                                    

První díl ze světa čar a kouzel už z roku 2001..

"Jsi čaroděj Harry"

Kdo by neznal kouzelný svět a filmy z něj.. I já patřím mezi fanoušky tohoto světa.. První díl začíná vyprávět příběh o Harrym.. Hned ze začátku je jedna z mých nejoblíbenějších scén filmu a i celé série.. Je to scéna kdy zmizí sklo a ten blbeček spadne do terária.. Asi nemá smysl psát o čem to je.. Ale napíšu co se mi na filmu líbí a co ne.. Já miluju fantasy světy a stvoření jako jsou draci, kentauři a tak.. Proto jsem strašně rád že ve filmu je kentaur nebo úplně cute drak Norbert a taky samozřejmě nemůžu zapomenout na Chloupka.. První díl je takový ten úvodní kde se seznámíme s postavami a příběhem.. První díl se řeší kámen mudrců, kámen který vám dává nesmrtelnost.. A příběh o něm mě docela baví už jenom z toho důvodu že je to předmět který se nevyskytuje jen v tomto fantasy světě.. Na filmech o Harrym jsem vyrůstal takže mám tento film rád..

Proč se podívat na příběh Harryho Pottera?
1. Úžasný, promyšlený fantasy svět
2. Vtipné hlášky, scény
3. Skvěle vymyšlený postavy

Hodnocení: 9/10

Patříte mezi fanoušky Harryho? Mám udělat recenzi i na další díly?

Kate_Lupin_ dočkala jsi se :'D

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat