Aquaman

7 3 0
                                    

Akční fantasy film z roku 2018..

"Stačilo to počůrat."

Nevím jestli si to pamatujete ale recenze na Aquamana tady už je ale v rámci mého koukání na DCEU jsem se na něj podíval znovu a změnil jsem názor.. Předtím jsem dal Aquamanovi 8/10 a teď mi prostě přišel lepší.. Možná to je tím že už jsem neočekával že Atlantida nebude tak technologicky vyspělá.. Příběh je fakt dobrý.. Hledání bájného trojzubce mě bavilo.. Můžete si všimnout podobnosti s legendou o Artušovi a to i kvůli jménu Aquamana.. Arthur je za mě skvělá postava.. Vtipný, silný a dělá si věci po svém.. Aquaman je určitě jeden z mých nejoblíbenějších superhrdinů v DCEU.. Jeho bratr je taky skvělá postava a za mě určitě lepší záporák než ten blbý pirát který jenom celý film otravuje.. Ostatní postavy nejsou taky vůbec špatný.. Podmořský svět vypadá naprosto úžasně a musím říct že jsem zase nemohl odtrhnout oči.. Akční scény jsou fakt skvělý a baví mě.. Trošku škoda že jsme se nedozvěděli něco víc o historii Atlantidy ale snad ve dvojce.. Rozhodně tenhle film doporučuji.. A jen tak mimochodem.. Stále se mi líbí ta chobotnice co hraje na bubny..

Proč si pustit Aquamana?
1. Nádherný svět
2. Skvělý akční scény
3. Fakt dobrý příběh

Hodnocení: 9/10

Jak se líbí Aquaman vám?

Těšíte se na jeho další film?

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat