Shang-Chi a Legenda o deseti prstenech

14 4 4
                                    

Fantasy film z roku 2021..

"Pokud na nic nemíříš, nic netrefíš."

Jsem člověk který miluje bojový umění a zvlášť to asijský.. Mám strašně moc rád asijský mýtický stvoření.. A miluju fantasy.. A přesně kvůli těmhle věcem jsem se na tenhle film fakt hodně těšil.. Musím říct že mě Shang-Chi opravdu nezklamal a naopak se stal jedním z mých nejoblíbenějších superhrdinů z MCU a zároveň je tohle úžasný film a jeden z nejlepších filmů o původu superhrdiny v MCU.. Akční scény jsou tady úplně úžasný a ta scéna v autobusu? To je jedna z nejlepších akčních scén v MCU.. Humor mě v tomhle filmu taky hodně bavil.. Shang-Chi se dobře doplňuje s Katy.. Taky se objevuje pár známých tváří jako například Wong kterého mám taky hodně rád.. Musím ale říct že když jsem viděl jak nádherný jsou všechny ty mýtický zvířata tak jsem tomu nemohl uvěřit.. Fakt jsou skvělý a hlavně Morris je úplně boží.. Potitulkový scény jsou zajímavý a ukazují že se máme na co těšit a já už se teď těším až znovu někde Shang-Chiho uvidím a doufám že s ním bude i Katy.. Taky doufám že se ještě podíváme do magického světa..

Proč se na tenhle film podívat?
1. Úžasný akční scény
2. Vtipný scény
3. Úžasný mýtický stvoření

Hodnocení: 9/10

Jak se líbí tenhle film vám?

Máte rádi Shang-Chiho jako postavu?

Na jaký film nebo seriál od MCU se teď nejvíce těšíte?

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat