Akční sci-fi seriál z roku 2021..
"Nestačí dát lidem to co potřebují k přežití, musíte jim dát to co potřebují k životu."
Seriál podle League of Legends? Bože jak já jsem se na tohle těšil.. Už od oznámení jsem se nemohl dočkat až to vyjde.. Čekal jsem od tohohle seriálu hodně ale dostal jsem ještě víc.. Tenhle seriál je naprosto úžasný.. Postavy jsou skvělý a to i ty které ze hry neznáme a to beru jako velký plus.. Art style je zajímavý a dokonalý.. Krásně se k tomu hodí.. Úvodní znělka a prostě jakákoliv hudba je skvělá.. Akční scény jsou nádherný a se skvělou hudbou a mají v sobě hodně emocí.. Příběh je úžasný a nádherně nám ukazuje Zaun, Piltover a všechny postavy z nich co známe ze hry.. I přes to všechno co jsem tady teď vychválil si myslím že jedna věc je ještě lepší.. Tenhle seriál si totiž podle mě užijí úplně stejně lidi který lolko neznají, lidi který ho hrajou a i lidi který ho hrajou a znají příběhy těch postav.. Třeba já jsem se o příběhy postav hodně zajímal a i tak jsem si to užil protože dost věcí je tu nových.. Můžu vám říct že Arcane je jeden z mých nejoblíbenějších seriálů vůbec a rozhodně se na něj někdy podívám znovu.. Taky se mega těším na další sérii protože ten konec byl uhhhhhh.. Každopádně se určitě koukněte..
Proč se kouknout na Arcane?
1. Úžasný postavy
2. Úžasná hudba, atmosféra a příběh
3. Úžasný akční scényHodnocení: 10/10
Co říkáte na Arcane a hrajete lolko?
Jaká je vaše nejoblíbenější postava a jaká naopak nejmíň oblíbená?
O Arcane si rád pokecám tak se klidně nebojte o tom rozepsat a v komentářích nejlíp bez spoilerů prosím.. Kdyžtak ve zprávách na vše odpovím..
ČTEŠ
Recenze, Doporučení A Tak Dále..
RandomRecenze, doporučení a tak dále.. Najdete tu filmy, seriály, hry a další věci co mě napadnou.. Obsah se snažím neustále vylepšovat.. Žebříčky v kapitole TOP.. Jedná se pouze o můj názor Cover a další pomoc: @TheDreamyGirl