Muž z oceli - 2013
Batman vs Superman: Úsvit spravedlnosti - 2016
Sebevražedný oddíl - 2016
Wonder Woman - 2017
Liga spravedlnosti - 2017
Aquaman - 2018
Shazam! - 2019
Birds of Prey - 2020
Wonder Woman 1984 - 2020
Sebevražedný oddíl (2) - 2021
Peacemaker (seriál) - 2022"Jsem přítel vašeho syna."
"To mi došlo. Máte pláštík.""Zabilas mi sendvič."
"Nanaue ten šmejd je mňam mňam!"
Na první pohled je vám jasný že je to o dost kratší než MCU ale také to není všechno a dost zajímavých filmů má vyjít jako například Black Adam na kterého se mega těším.. Dost filmů je za mě fakt hodně skvělých ale dost filmů je i prostě horších a do toho je tady Peacemaker který se mi prostě tolik nelíbí.. Musím ale říct že DCEU má skvělý postavy.. Mezi moje nejoblíbenější patří Harley Quinn, Deadshot, King Shark, Aquaman, Wonder Woman a další.. Hodně filmů je spíš fantasy než sci-fi a to já mám rád.. Vlastně všechny ty fantasy místa jsou prostě úžasný.. Záporáci nejsou špatný ale stejně jako filmy nejsou stále stejně kvalitní.. Na některý záporáky už jsem popravdě skoro zapomněl.. Akční scény jsou v DCEU fakt úžasný.. Vtipný scény a hlášky jsou taky skvělý a to hlavně díky Harley Quinn která je za mě prostě úžasná.. Bohužel filmy nejsou tak dobře propojený jak by být mohly a je to strašná škoda a docela to kazí celkový zážitek.. Zároveň to je ale výhoda protože si dost filmů užijete bez toho aniž byste museli vidět předchozí.. Za mě má DCEU velký potenciál a snad ho využijí.. Určitě doporučuji pokud máte rádi superhrdinský filmy..
Proč se podívat na DCEU?
1. Skvělý postavy
2. Skvělý akční scény
3. Skvělý vtipný scényHodnocení: 8/10
Co říkáte na DCEU vy?
Který film je váš nejoblíbenější?
Která postava je vaše nejoblíbenější?
ČTEŠ
Recenze, Doporučení A Tak Dále..
RandomRecenze, doporučení a tak dále.. Najdete tu filmy, seriály, hry a další věci co mě napadnou.. Obsah se snažím neustále vylepšovat.. Žebříčky v kapitole TOP.. Jedná se pouze o můj názor Cover a další pomoc: @TheDreamyGirl