Co by si zasloužilo pokračování

47 6 2
                                    

Filmy:
Ready Player One: Hra začíná
Myslím že tenhle film by si určitě zasloužil pokračování ale úplně nevím o čem by mělo být..

Zootropolis: Město zvířat
Tenhle film miluju a určitě bych rád viděl nějaký pokračování ve formě filmu kde by třeba i mohl být někdo jiný jako hlavní postava.. Nebo ve formě seriálu.. Taková zvířecí kriminálka..

Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti
Určitě bych se rád podíval na další film z tohoto světa a myslím že by to mohlo být fakt zajímavý..

Kniha džunglí
Myslím si že by nemuselo být špatný udělat film i na některou další povídku než klasický příběh o Mauglím..

Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic
Mám rád tenhle film a strašně rád bych chtěl nějaký pokračování ať už ve formě filmu a nebo seriálu..

Warcraft: První střet
Fakt doufám že bude další díl ze světa Warcraftu protože by to mohla být fakt skvělá série.. Je tam toho tolik z čeho by se dal udělat film..

Jumanji: Vítejte v džungli
Ano vím že bude další díl a už jsem viděl trailer a strašně se těším.. Potřeboval jsem to sem napsat..

Fantastická zvířata
Po tom co jsem viděl druhý díl tak nutně potřebuji další..

Filmové série:
Transformers
Tahle série mě baví i přesto že to má slabší díly a určitě bych byl rád za nějaký to pokračování..

Jak vycvičit draka
Úplně skvělá trilogie.. Fakt bych rád viděl třeba nějaký ten spin-off.. A ano vím že je seriál a ten je taky fajn..

Seriály:
Grimm
Úplně tenhle seriál miluju a strašně rád bych se dočkal nějakého pokračování, spin-offu nebo prostě čehokoliv..

The end of the F***ing world
Strašně se těším na další sérii a fakt se už nemůžu dočkat až zase uslyším to "yes"..

Sherlock
Tenhle seriál by si fakt zasloužil pokračování a nebo třeba spin-off Moriartyho protože jeto prostě skvělý..

Na jaký film nebo seriál byste chtěli pokračování vy?

Máte nějaké tipy na filmy nebo seriály na které se podívat?

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat