The Legend of Vox Machina

8 3 0
                                    

Animovaný fantasy seriál z roku 2022..

"Mají medvěda a vypadal docela divoce. A ta písnička byla zábavná."

Na začátek musím říct že tenhle seriál je úplně jiný než jakýkoliv další seriál.. The Legend of Vox Machina je seriál udělaný podle Dungeon & Dragons kampaně a díky tomu je to tak skvělý.. Pokud nevíte co je Dungeon & Dragons tak je to stolní RPG hra ve které je jeden vypravěč který řídí hru a zbytek hráčů má nějakou svojí postavu a vlastně prochází příběhem který přináší vypravěč.. Hráči si tak sami vytváří svůj příběh a v některých situacích dokáží vymyslet zajímavý a nečekaný věci.. Díky tomu že ty hráči dokázali vymyslet dost originální řešení v některých situacích tak je ten seriál prostě naprosto dokonalý a hlavně dost nečekaný a vtipný.. Ano nějaký věci jsem sice tak nějak čekal že se stanou ale přesto z toho dokázali svým vtipem a důvtipem udělat zajímavou a vtipnou podívanou.. Všechny hlavní postavy jsou fakt skvělý a díky tomu že jich je 7 tak si každý najde svoje oblíbence.. Já mám třeba nejradši Groga který je sice hloupý ale dost citlivý a je prostě skvělý.. Dál mám rád Keyleth a Vaxe.. Percy je ale strašně zajímavý a vlastně celý seriál jsem chtěl vědět co se to s ním děje.. A pokud máte rádi Marigolda ze Zaklínače tak se vám bude líbit Scanlan.. Záporáci jsou taky skvělý a hlavně Sylas mě fakt bavil.. Akční scény jsou tady fakt nádherný a díky zajímavým schopnostem hrdinů i záporáků fakt netušíte co všechno můžete čekat.. Humor je tady skvělý a nešetří se s ním ani v akčních nebo dramatických scénách.. Můžu vám říct že The Legend of Vox Machina je jeden z nejlepších seriálů který jsem kdy viděl a to vyšla teprve první série a fakt se těším na druhou protože to vypadá že nás čeká něco velkého..

Proč se kouknout na tenhle seriál?
1. Úžasný postavy
2. Úžasný akční scény
3. Úžasný vtipný scény

Hodnocení: 10/10

Co říkáte na tenhle animovaný seriál?

Jaká je vaše oblíbená postava?

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat