Sebevražedný oddíl (2)

9 3 0
                                    

Akční film z roku 2021..

"Nanaue ten šmejd je mňam mňam!"

"Punťo všim sis kdo to je? To je tvoje máma!"

Pardon nemohl jsem se rozhodnout kterou z těch dvou hlášek mám použít.. Pokračování Sebevražedného oddílu je pecka.. Je to o dost lepší než první díl.. Jak už jste asi poznali tak v tomhle filmu je fakt hodně vtipných scén a hlášek.. Akční scény jsou skvělý a fakt mě bavily a to hlavně závěrný souboj.. Je to teda celý hodně brutální a hodně se umírá ale to mi vůbec nevadí.. Taky jsou tu o hodně lepší postavy než v prvním dílu.. Z prvního týmu zůstali jen Boomerang, Flag a Harley která je znovu skvělá a mega mě baví.. Je teda škoda že tady není Deadshot ale nevadí.. Bloodsport a krysařka jsou skvělý fakt mám rád Sebastiana ale King Shark je prostě dokonalý a za mě jedna z nejlepších postav v celým DCEU.. Peacemaker není špatný a docela se těším na jeho seriál ale musím říct že tady rozhodně nepatřil k těm nejlepším.. Mimochodem Starro je fakt zajímavý padouch.. Tenhle díl Sebevražedného oddílu rozhodně doporučuji a určitě se zasmějete.. Jeden z nejlepších filmů z DCEU..

Proč se kouknout na tenhle film?
1. Skvělý vtipný scény
2. Skvělý akční scény
3. Úžasný postavy

Hodnocení: 9/10

Jak se vám líbí tohle pokračování?

Jaká je vaše nejoblíbenější postava?

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat