The Originals

15 4 0
                                    

Fantasy seriál 2013 - 2018..

"Vždy a navždy."

Popravdě jsem v TVD původní rodinu fakt neměl rád a to jakože vůbec.. Jediný kdo mi nevadil byl Elijah takže jsem se bál že mě tenhle seriál o Mikaelsonových nebude bavit a musím říct že mi dost dlouho bylo jedno jestli někdo z nich umře.. Bylo pro mě těžký mít rád někoho kdo udělal tolik špatných věcí mým oblíbeným postavám v TVD.. Naopak musím říct že jsem si docela rychle oblíbil Marcela který je podle mě fakt hodně dobrá postava.. A ano nakonec jsem si oblíbil i nějaký z Mikaelsonů.. Třeba Klause jsem měl hodně rád ve 4 a 5 sérii a dokonce mi nevadil ani Kol který byl v TVD příšerný.. Celkově je příběh prostě o jejich rodině ale bavilo mě to.. Za těch 1000 let si udělali spoustu nepřátel a někteří z nich jsou hodně nebezpečný a pak se tam objevili ještě další záporáci který pokaždý ukázaly že ten předchozí nebyl nejsilnější na světě.. Úplně jsem si užíval scény kde Elijah nebo Klaus zabíjeli hromadu nepřátel kteří si mysleli že je porazí.. Závěr celého seriálu byl strašně smutný ale podle mě fakt dobrý..

Proč se podívat na The Originals?
1. Zajímavý spin off TVD
2. Zajímavý záporáci
3. Skvělý Elijah a Klaus

Hodnocení: 8/10

Jaká je vaše nejoblíbenější postava?

Co říkáte na tenhle seriál?

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat