Peacemaker

5 3 0
                                    

Akční komediální seriál z roku 2022..

"Seš kretén."

Po skvělém druhém Sebevražedném oddílu a po tom co jsem viděl ty skvělý reakce na tenhle seriál jsem se těšil.. A dostal jsem nejhorší věc z DCEU.. Vůbec mi to nesedlo.. Chápu že jsou lidi který to bude bavit ale mě to zrovna moc nebavilo.. Bylo to šíleně sprostý a ty vtipy mi nepřišly úplně zas tak vtipný.. První čtyři díly jsem fakt přemýšlel nad tím co to sakra je a k čemu to sakra je ale pak přišel zlom a druhá půlka seriálu mě bavila o dost víc.. Rasistický a další podobně blbý vtipy který se neustále opakují už tam nebyly tak často a naopak se začal víc řešit příběh a minulost Peacemakera.. A ta minulost nám ukázala jaký je jeho táta debil.. Každopádně příběh není špatný.. Postavy jsou zajímavý a hlavně Emilia mě bavila.. Economos byl prostě chudák a bylo mi ho docela líto.. Ale nejlepší postava je Eagly.. Seriál dobře navazuje na Sebevražedný oddíl a to je dobře.. Kdybych ale nevěděl že to je z DC nebo jsem neviděl Peacemakera v Sebevražedným oddílu tak bych si myslel že to je nějaká parodie na superhrdinský věci a to je za mě problém který mi prostě vadí.. Každopádně pokud máte rádi fakt sprostý a nevhodný vtipy tak vás to bude bavit..

Proč se na to podívat?
1. Dobrý postavy
2. Zajímavý příběh
3. Skvělý akční scény

Hodnocení: 6/10

Jak se tenhle seriál líbí vám?

Máte rádi Peacemakera?

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat