Muž z oceli

6 3 0
                                    

Akční sci-fi film z roku 2013..

"Nejste sami."

Minulý rok jsem tady dost rozjel MCU a nebojte budu v tom pokračovat.. Teď jsem si ale řekl že by nemuselo být špatný podívat se i na DCEU a tak se můžete těšit na všechno z DCEU.. První je Muž z oceli což není Iron man a ani nikdo jemu podobný.. Je to Superman a nechápu ten název ale co už.. Film je přes dvě hodiny dlouhý jako většina superhrdinských filmů.. Příběh je o tom kdo vlastně Superman je a jak se dostal na Zem.. Má to úžasný flashbacky který mě fakt hodně bavily.. Clark je úžasný a mám ho rád.. Navíc ten herec? Zaklínač? Nádhera.. Záporák je tady fakt dobrý a má i dobrý důvod k tomu co dělá.. Nějaký vtipný scény tady úplně nejsou ale to vůbec nevadí.. Vedlejší postavy jsou fajn.. Některý scény mi tam vyloženě přijdou zbytečný a kdyby tam nebyly tak bych dal nejspíš lepší hodnocení.. Akční scény jsou fakt dobrý.. Koho by nebavilo koukat se jak Superman někoho mlátí že.. Celkově je to velmi dobrý film který určitě doporučuji.. Taky se asi nabízí srovnání s Iron Manem a musím říct že tenhle úvodní film mě bavil víc..

Proč se podívat na Muže z oceli?
1. Superman
2. Skvělý příběh a flashbacky
3. Skvělý akční scény

Hodnocení: 8/10

Jak se vám líbí tenhle film?

Je nějaký film z DCEU na který bych se měl těšit?

Iron Man nebo Muž z oceli?

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat