Batman vs Superman: Úsvit spravedlnosti

6 4 0
                                    

Akční film z roku 2016..

"Jsem přítel vašeho syna."
"To mi došlo. Máte pláštík."

Film na který jsem se těšil ale zároveň jsem si říkal jak sakra chce Batman porazit Supermana.. Příběh je celkem jednoduchý.. Batman je naštvaný na Supermana za to že zničil půlku města v předchozím filmu a tak ho chce zabít.. Supermanovi se zase nelíbí co dělá Batman protože cejchovat padouchy je docela krutý.. No a tak se vlastně snaží udělat všechno proto aby toho druhého dostali až nakonec dojde na souboj který byl fakt skvělý.. Batman samozřejmě nemůže Supermana porazit v pěstním souboji a tak si připravil zbraně.. Je tu ale taky hlavní padouch a je to fakt magor.. Musím říct že Lex Luthor byl fakt dobrý.. Komedie zase prakticky žádná ale nevadí.. Film je prostě celý temný a humor by toho asi moc neseděl.. Tenhle film taky slouží jako takový trailer na nový postavy který můžeme čekat a to konkrétně Flashe, Cyborga, Aquamana a Wonder woman která se objevila už i tady a byla fakt skvělá.. Těším se na její film.. Konec filmu byl hodně nečekaný a fakt silný.. Doporučuji..

Proč se kouknout na tenhle film?
1. Úžasný postavy
2. Skvělý akční scény
3. Dobře navazuje na Supermana

Hodnocení: 8/10

Koho máte radši? Batmana nebo Supermana?

Líbil se vám tenhle film?

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat