DCEU bonus

6 2 2
                                    

Jelikož jsem udělal takovýhle bonus k MCU tak jsem se rozhodl že i jejich konkurence DCEU si to zaslouží.. Nebude to sice tolik postav jako v MCU ale nevadí..

***************************************
NÁSLEDUJÍCÍ ČÁSTI OBSAHUJÍ SPOILERY Z FILMŮ I SERIÁLU DCEU
***************************************

Hrdinové:
Superman
Kdo by neměl rád Supermana.. Je to prostě sympaťák který je navíc mega silný a podle mě je nejsilnější ze všech DCEU superhrdinů.. Doufám že se objeví ještě..

Batman
Já nevím jak vy ale já ho prostě moc nemusím.. V soubojích proti silným záporákům je celkem k ničemu jako tomu bylo v Lize spravedlnosti.. Ani mě moc nebaví jako postava celkově ale třeba si mě v budoucnu získá..

Aquaman
Aquaman je naprosto úžasný a mega mě baví jeho schopnosti a původ.. Je silný i vtipný.. Jeho film byl skvělý a fakt se těším na pokračování.. Aquaman je dost možná můj nejoblíbenější DCEU superhrdina..

Wonder Woman
Skvělá postava.. Její původ a schopnosti jsou skvělý.. Má zajímavý zbraně a styl boje.. Podle mě má potenciál být ještě silnější ale chtělo by to film z přítomnosti..

Flash
Flash je mladý fanoušek Supermana a dalších superhrdinů.. Je to docela ťuňťa.. To jak dokáže zakopnout v důležitých chvílích je prostě vtipný.. Celkově je to spíš vtipná postava ale rozhodně dobrá.. Mimochodem závod by podle mě vyhrál Superman..

Peacemaker
Já ho fakt nemusím.. Popravdě nevím jestli mám radši jeho nebo Batmana.. Má za sebou hodně těžký život kvůli jeho tátovi a měli jsme možnost vidět že se nejspíš změní k lepšímu tak uvidíme..

Pár padouchů:
Harley Quinn
Jedna z mých nejoblíbenějších postav z DCEU.. Harley je naprosto skvělá a zábavná.. Je mega šílená a to mě na ní baví.. Nikdy popravdě nevím co od ní čekat a je to skvělý.. Její mazlíček Bruce je lepší než Bruce Wayne a budu to říkat furt..

Deadshot
Deadshot je fakt badass týpek který k tomu dokáže být ještě vtipný.. Je to celkem fajn táta až na tu jeho práci a na to že byl jen v jednom filmu jsem si ho strašně oblíbil.. Určitě ho chci vidět ještě někde..

King Shark
Jedna z mých nejoblíbenějších postav vůbec.. Je prostě úžasný.. Je to fakt ťuňťa ale mám ho mega rád.. Je strašně silný a hlavně neprůstřelný.. On prostě celý život chce jenom kamarády a v Sebevražedným oddílu si je konečně našel..

Pár záporáků
Generál Zod
Hned první záporák v DCEU a zaujal.. Má docela dobrý motivy pro dvoje činy.. Sice ho fakt nemám rád ale za mě to byl dobrý záporák..

Arés
Bůh jako záporák? Ano prosím.. Arés byl fakt zajímavý záporák který chtěl zničit celé lidstvo.. Jeho souboj proti Wonder Woman byl hodně dobrý.. Určitě patří k těm lepším záporákům v DCEU..

Starro
Velká mimozemská hvězdice co dokáže ovládat lidi.. Úžasný.. Ten jeho vzhled je fakt skvělý.. Finální souboj proti němu byl skvělý a strašně mě bavil.. Už jenom díky tomu že to je velká hvězdice si ho budu dlouho pamatovat..

Tak tohle bylo pár vybraných postav který mě napadly a přijdou mi zajímavý.. Těch postav je mnohem víc a rád si o nich pokecám..

Každopádně si rád pokecám o čemkoliv z DCEU protože mi to celý přijde zajímavý..

DCEU není tak rozsáhlý jako MCU takže tohle bylo takový kratší ale za mě to nevadí..

DCEU maraton jsem si užil a těším se na další filmy popřípadě seriály co nás čekají..

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat