JoJo's Bizarre Adventure

18 3 0
                                    

Akční fantasy anime 2012-

"Part 3 je u konce!"
"A kdo mě jako nahradí v hlavní roli?"

"Pro tyhle situace mám tajnou zbraň."
"Tajnou zbraň? Jakou?"
"To není jasný? Podívej se na jeho nohy, celý jsem je odpálil a furt nejsou plně zahojený."
"Co mají jeho nohy společnýho s tvojí tajnou zbraní?"
"Moje nohy jsou ve skvělý kondici!"
"A co s nima budeš dělat?"
"Utíkat jak nejrychleji můžu! Dělej! Utíkej!"

Na JoJo jsem se dlouho nechtěl podívat protože se mi nelíbil ten art style ale po pár dílech jsem si na to zvykl a jsem rád že jsem se na to podíval.. JoJo je zajímavý a takový jiný anime.. Tohle anime je rozdělený na části (party) a v každým partu je nový hlavní hrdina který je ale příbuzný s předešlými což je strašně zajímavý a mega mě to baví.. Každý part je nějakým způsobem jiný než předchozí a to i díky tomu že tam jsou nové postavy.. Každého bude bavit jiný part a to je fajn.. JoJo je teda hlavně anime ve kterým se furt bojuje takže to určitě není pro každého.. Musím říct že jsem si oblíbil dost vedlejších postav jako je například Speedwagon který má úžasný jméno.. Z tohohle anime pochází i dost meme materiálů a vůbec jsem o tom nevěděl.. Každopádně JoJo doporučuji každýmu kdo má rád akční anime a super schopnosti..

Proč se kouknout na JoJo?
1. Skvělý akční a vtipný scény
2. Úžasný postavy
3. Úžasný souboje

Hodnocení: 8/10

Jaký je váš nejoblíbenější JoJo a part?

Kdo je vaše nejoblíbenější postava?

Jen tak mimochodem.. Mám teď hodně školy ale hned jak to všechno skončí tak toho tady bude víc..

Recenze, Doporučení A Tak Dále..Kde žijí příběhy. Začni objevovat