Syahh bersandar di meja bersebelahan tingkap kelas. Yupp, syahh tengah menunggu kedatangan Yen Lan dan Rara berserta dengan 4 ekor betina. 4 ekor betina? Siapa lagi kalau bukan Aulia,Mira, Liana dan syila. Cihh, dasar perkhianat.
Syahh kemudian melihat jam tangan pemberian maskmana. Jam tangan lama syahh rosak akibat kes kena simbah satu Baldi air penuh. X sangka maskmana belikan walaupun dah berapa kali menolak, akhirnya terima jugak.kesian kalau dia x ambik jam yang cantik ini. Alahai, kau puji pulak lepas terima,haritu, kau punyalah jual mahal.lepastu memuji pulak. Eheeehee ⊂(・▽・⊂).
"9:09. Lagi seminit. 10.....9....8...7...6...5...4...3..2...
1."gumam syahh dan tepat sekali kiraan syahh, Rara mengetuk pintu kelas dan berserta dengan 2 orang sahaja. Syahh sebenarnya berkerut dahi tapi mengawal dengan riak dingin masih sahaja syahh tidak memandang Rara.
"Asalamualaikum kapten syahh." Ujar Rara mengetuk pintu.
"Masuk" balas syahh tanpa menoleh.
Rara menarik 2 orang daripada 4 betina masuk ke Dalam.
Syila dan Liana jatuh ke lantai akibat kepenatan melawan Rara yang menarik nya secara paksa.
"Well, ingat aku?" Ujar syahh menoleh ke syila dan Liana.
Syila dan Liana terdiam dan pucat. Pucat sebab syahh masih hidup.
"S-syahh" kata syila teragap².
"Good job Rara" ujar syahh.
"Hmmm, kau mesti tertanya ² kan kenapa aku hidup dan bernafas hingga hari ini." Kata syahh menikam anak mata syila dan Liana tajam.
Syila dan Liana menelan air liur dan pucat sebab tatapan dan syahh sangat tajam dan garang dari sebelum ini.
"Kau!! Kau mempergunakan aku dengan kawan kau Aulia sama je x de beza!! DUA² PERKHIANAT!!"tengking syahh mengepal tangan nya menjadi buku lima/penumbuk.
"AKU TAHU A SAMPAI Z!! AKU TAHU SEMUANYA!! APA ALASAN KAU BUAT AKU MACAM TU HAH?!!" Sambung syahh dengan Perasaan Marah.
Syila dan Liana terkedu dan terdiam seribu x mampu nak kata apa² sebab syahh menjadi menakutkan bila mengamuk.
"Asal diam? Sebelum ini bukan kemain cakap anak haram, anak kurang kasih sayang, sekarang diam pulak. Mana pergi mulut kau yang pedas tu?!" Balas syahh meninggi kan suara.
"Nona" ujar Yen Lan dan melangkah masuk ke kelas.
"Maafkan saya nona, saya lambat sebab tuan maskmana mintak maklumat pasal perkerja dia" ujar Yen Lan menunduk sedikit dengan bersalah.
"It sokey Yen Lan, aku faham" balas syaah dengan dingin.
Syahh melihat syila dan Liana yang menunduk memandang lantai berasa bengang sebab x menjawab soalan. Hilang apa mulut pedas dia? Ke bisu?.
Tangan syahh yang mengepal penumbuk dihayun kan ke kayu milik Yen Lan yang berada di belakang mereka.
Prkkk( bunyi kayu retak/hancurʘ‿ʘ)
Sekali tumbukan sahaja kayu tebal itu hancur, terbelah.
Syila dan Liana menggigil dan takut terkejut apabila syahh hanya melakukan sekali tumbukan.
"KAU!!AKU TANYA SEKALI LAGI, KENAPA KAU BERPAKAT NAK RACUNKAN AKU HAMPIR MATI!! KENAPA KAU X HALANG!!! AKU BENCI ORANG X JAWAB SOALAN AKU!!" tengking syahh dengan lebih garang daripada tadi.
Syila dah menitiskan air mata dan Liana menahan air mata nya keluar sebab syahh garang dan sangat menakutkan daripada yang lain.
"I ASK YOU BITCH !!!" sambung syahh denag nada yang tinggi dan tegas,garang. Jahat jugak aku ni buat anak orang nangis.
YOU ARE READING
maskmana ketua aku( Completed ✅)
Teen FictionNi hak milik monstar. Author hanya pinjam watak watak SAINA NORAISYAH atau dikenali sebagai syah adalah seorang pelajar tingkatan 3. Ceria? Baik hati? Friendly? Dah sebati kat diri dia. Tapi semua nya berubah akibat satu kejadian yang membuatnya ber...