"SYAHHH!!" Jerit maskmana memandang syahh di atas.
Syahh yang terdengar jeritan maskmana, terus bangun sambil mengelap air mata dan terus menarik Aulia dan menembak di pokok di sebelah maskmana dan berlari.
Syahh terus berlari disebelah kanan memandang ada dua jalan, Kanan dan kiri.
Sampai sahaja di hujung. Syahh terlihat Haufan di hujung yang baru sahaja selesai memanjat. Terus syahh berpatah balik menuju ke kiri disebabkan Haufan ada."SYAHHH!!" Panggil Haufan berlari ke arah syahh, Aulia, Mira, Liana, dan syila.
Syahh berhenti kerana jalan buntu "ohh no!! Bukan sekarang!!" Ujar syahh.
Haufan tersenyum sinis apabila syahh tidak dapat pergi kemana² kerana jalan buntu.
"JANGAN KAU SENTUH DIA!!" Tengking Aulia.
Haufan menolak Aulia kuat hingga terjatuh. Syila menolong Aulia sebelum menolak Haufan tetapi hampa, syila ditolak kasar hingga tangan syila terluka. Mira menuju ke syila. Liana terus menarik tangan Haufan supaya tidak menyentuh syahh tapi ditepis kasar hingga Liana terduduk.
Syahh terus bergerak ke menuju ke Aulia dan yang lain tetapi ditahan Haufan dan menggenggam tangan syahh dengan erat.
"Kau x kan boleh lari dari aku syahh!! Kau milik aku!! You are mine!!!" Kata Haufan mengeratkan tangan syahh.
"LEPASLAH!! AKU BUKAN MILIK KAU!! SALAMANYA BUKAN HAK KAU DAN MILIK KAU!!" Tengking syahh.
"SYAHH!! NAH!!" Jerit Mira membalingkan satu pisau ke arah syahh dan syahh langsung menghalakan pisau ke arah Haufan dan mencederanya di tangan.
Haufan tidak kisah pasal darah di tangan nya. Makin kuat Haufan genggam, makin sakit tangan syahh dan memerah.
"NO!!KAU AKAN JADI MILIK AKU SYAHH!!" kata Haufan mendekati syahh ingin menyatukan bibir nya ke bibir syahh tapi syahh dengan pantas mengeluarkan senjata dan dihalakan ke Haufan.
"JANGAN KAU SESEKALI SENTUH AKU!!" Ujar syahh menghalakan senjata ke Haufan dan menyepak Haufan. Haufan hanya mengelak. Syahh terus menumbuk Haufan dengan kuat sehingga terjatuh. Haufan menjerit kesakitan. Syahh terus mengambil pistol dan melempar ke Aulia dan memberi isyarat 'sorok'.
Tiba-tiba sahaja pelenggagan tangan syahh digenggam erat hingga syahh merintis kesakitan.
"Kau!!" Terus Haufan bangun den menarik syahh ke dinding dan megunci tangan syahh.
"Kau betul ² cabar nafsu aku. Kau memang nak aku buat paksa kan?! YOU ARE MINE SYAHH!! KAU MILIK AKU!!" Kata Haufan dekatkan diri hingga tinggal 1 inci sahaja. Haufan mendekatkan muka ke muka syahh hingga bibir mereka berdua hampir menyatu.
Belum sempat Haufan mencium bibir syahh, tiga tembakan dilepaskan ke arah Haufan.
BANG...BANG...BANG!!...
Maskmana melepaskan tembakan.haufan serta merta jatuh memegang kakinya yang ditembak. Syahh yang melihat terus mengambil pistol di kocek baju sekolah dan berlari ke hujung. Hujung tu jugaklah luas untuk melompat ( heheh canda ;) )
Maskmana terus mengejar syahh sebaiknya sampai di atas.
"KAU!! KAU JANGAN DEKAT!! JANGAN DATANG KALAU X NAK AKU MATI!!" Tengking syahh halakan pistol ke arah kepala nya.
"Tapi syahh..." Belum sempat maskmana melangkah satu langkah, terus sahaja syahh tengking.
"KAU LANGKAH/ BERGERAK AKU TEMBAK!!" Sambung syahh
Maskmana terkaku dan terdiam.
Syahh mengundur ke belakang sehingga badannya ke dinding dan berlari ke arah laluan kanan yang menuju ke tempat yang terbuka.
YOU ARE READING
maskmana ketua aku( Completed ✅)
Ficção AdolescenteNi hak milik monstar. Author hanya pinjam watak watak SAINA NORAISYAH atau dikenali sebagai syah adalah seorang pelajar tingkatan 3. Ceria? Baik hati? Friendly? Dah sebati kat diri dia. Tapi semua nya berubah akibat satu kejadian yang membuatnya ber...