🎀36|'• bonus!

221 6 0
                                    

Syahh berjalan menuju ke balai. Ayden panggil katanya.

"Asalam-" kata² syahh terhenti melihat maskmana dan Ayden yang menunggu kedatangan nya.

Pahal ni?! Hah!! Abang ayden ni pon satu!! Asal cam..pakai baju smart betol!

Hmmm..ada sometime ni..

"Syahh, sini" panggil maskmana menepuk sofa di sebelah. Tanpa membuang masa, syahh duduk disebelah maskmana tapi agak jauh. kena jarak² sikit.

"Okey, disebabkan syahh dah ada,jadi..."
Ayat nya sengaja digantung sebelum meneruskan ayatnya.

"Abang Ayden nak ambik daddy!! Daddy esok dah sampai Malaysia!" Katanya gembira. Maskmana hanya tersenyum manakala syahh blur. Otak tengok berfikir.

Daddy? Sejak bila abang Ayden ni ada daddy? Tak pernah bagi tau pon. Yang aku tau mummy je.

Maskmana yang tahu syahh terfikir lantas menyilangkan tangan ke dada.

"Daddy gi settle kan urusan kat Italy selama 9 bulan. Sorry tak bagi tau lupa" katanya maskmana memandang syahh.

Syahh hanya mengangguk tanda faham.
"Bila abang Ayden dan papa gerak?" Soalnya syahh ingin tahu.

"Pukul 9:00 pagi tak silap. Kena gi awal, jangan gi lambat"

Syahh hanya Meng 'ohh'.

Kemudian mereka berborak kosong hingga lewat petang. Ibu? Kerja. Tapi ibu kata, kalau bosan, gi lah mana² tapii mintak izin kat ibu atau maskmana.

Ibu...ibu...risau sangat tu!!

{End bonus bab}
Ehem!! Ini hanya bonus ye〜(꒪꒳꒪)〜. Bukan bab. Jangan salah faham pulak.
Risau sangat ye puan yaina kat anaknya.
Haih..yaina.. yaina..anakmu itu dah besar bukan kecil. Tapi tak pe lah kan. Seorang ibu mesti lah risau dan nasihat kan?. Oklah tu. UwU. Ok lah bye₍₍ ◝( ゚∀ ゚ )◟ ⁾⁾.

maskmana ketua aku( Completed ✅)Where stories live. Discover now