🎀14|•'latihan kedua {serangan balas,bersenjata}😃🙃✨

242 7 0
                                    

Syaa bergegas ke bilik mandi dan menyarungkan pakaian simple tapi cantik.

Syaa bergegas ke bilik mandi dan menyarungkan pakaian simple tapi cantik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ini pemakaian syaa tapi mata coklat terang (^^)

Syaa bangun pukul 6 :00 pagi lebih awal sebab dia dah serik hukuman semalam. Dia dah x sanggup nak kena hukuman maskmana yang menakutkan bagi dia.

Sangat menakutkan •́ ‿ ,•̀(ꏿ﹏ꏿ;)

Syaa terus menyalam tangan ibunya dengan lembut sebelum bergerak.

"Ibu, syaa nak pergi dulu. Kalau ada apa2 call syaa tau."ujar syaa sambil tersenyum memandang ibunya

"Yelah syaah, jaga diri baik-baik tau.latih rajin rajin tau."balas ibu syaah sambil mencubit pipi syaa dengan lembut.

"Okk ibu! Assalamualaikum ibu"ujar syaah sambil melambaikan tangan nya.

"Waalaikumussalam!! Jaga diri baik-baik tauuu."balas puan yaina

Syaah hanya menggeleng kepalanya melihat gelagat ibunya yang risau dan terus bergerak menuju ke Padang.

Syaa merasakan jantungnya tidak berhenti berdegup dan berdebar.dia seperti merasakan akan terjadi perkara buruk kepadanya pada awal pagi ini."wahai jantung, kenapa kau x berhenti berdebar."gumam syaah didalam hati.
Dahlah sekarang pukul 6:30 pagi. langsung x De orang.

Tiba-tiba sahaja bahunya ditepuk oleh seseorang dari belakang.

"Hai adik manis~~,sorang sorang ke? Nak abang teman kan? Ujar lelaki itu dengan senyuman dengan penuh keji dan jahat.

Syaah menepis tangan lelaki itu dengan kasar.

"Maaf, saya ada hal.lagipon Saya kena pergi cepat.saya pergi dulu ye"kata syaa belum lagi syaah ingin melangkah, lelaki itu pantas memegang pelengagan tangan syaah.

"Alah~temankan lah abang , lagipon abang sorang kat sini dan adik manis ini sorang kan?jomlah ikut abang, nanti abang belanja makan.lepastu abang hantar adik balik."Ujar lelaki itu.

"Tepi lah!! Aku cakap x nak,x nak lah!! Lepas lahh!"balas syaah dengan kasar sambil berusaha melepaskan pelengagan tangan nya.

Namun makin lama dia meronta untuk melepas tangan nya,makin kuat lelaki itu menggengam tangan nya.

"Alah~sekejap je x lama pon. Jom ikut abang" kata lelaki itu sambil menarik lengan syaah.

"LEPAS LAH!! Tolong!! Tolong!! Ada orang nak culik saya!!" Jerit syaah. Mamat ini!! Pemaksa betul lah!!

Lelaki itu berketap gigi dengan kuat dan menarik syaah dengan kasar sehingga lengan syaah jelas terlihat sakit. Sakit Wooi!! Kalau ye pon.. x payahlah tarik kuat sangat!!

"Kau ikut aku! Baik kau diam!! Ikut abang jom!!' ujar lelaki itu sambil menarik kasar syaah menuju ke satu van putih.

Belum sempat lelaki itu menarik syaah ke dalam van, satu tumbukan kuat dan padu hinggap ke muka lelaki itu.

maskmana ketua aku( Completed ✅)Where stories live. Discover now