-Psycho Psychiatrist-
Yazar: Gintoki
Bölüm 6
Nottan başını kaldırdığında Baekhyun hem sinir olmuştu hem gülümsüyordu. Chanyeol’ün kendinden emin tavırlarını seviyor ama dersini almasını istiyordu. Yeni hazırladığı kağıda bir şeyler yazarken Chanyeol’e kısa bir bakış attı ve uzaktaki bir yerde oturmasına rağmen direkt ona baktığını gördü. Bakışları sabit ve eğlenir gibiydi. Eline aldığı limonların olduğu tabağı Chanyeol’den gözlerini ayırmayarak masalarına bıraktı. Tabağı koyarken sadece Chanyeol’ün görebileceği şekilde kağıdı bıraktı. Chanyeol hem merak etmişti hem de son sözü söyleyenin kendisi olmasını istediğinden içten içte kızmıştı. Sehun’un bitmeyen telefon görüşmesine şükrederek kağıdı avcunun içine alıp okumaya başladı.
“Özür dilerim Chanyeol,affet”
Chanyeol terleyen elinde tuttuğu küçük kağıdı defalarca okudu. İma,kinaye, laf sokma çabası beklerken yengilgiyle karşılaşmıştı. Buruşturmaya başladığı kağıt onu tatmin etmek yerine daha da hırslandırmıştı.
#
Baekhyunİstediğin cevabı vermedim değil mi Park Chanyeol? Bardaki müşterilerle ilgileniyormuş gibi yapmam gerekiyor. İçkisinin yenilenmesini isteyen adama gülümseyerek itaat etmeliyim. Yüzüm hafif buruk olmalı. Beni üzgün sanmalısın. Tezgaha dökülmüş içki damlalarını sildikten sonra sana kısa bir bakış atacağım. Ne halde olduğunu görmek için sabırsızlanıyorum.
İşaret parmağının tersiyle çenenin dış hatlarını okşuyorsun. Bir gözün diğerinden daha çok açılmış. Düşünme şeklin bile diğer insanlardan farklı Chanyeol. Yüzünde sinirden patlamaya hazır bir ifade görmeyi bekliyordum ama öfkeni bastırabilmişsin. Kontrol manyağısın. Beklemediğin bir olayla karşılaşınca sakinliğini kontrol etmekte zorlanıyorsun. İstediğin gibi bir cevap vermedim diye tüm hevesin kaçıyor, elindeki şekeri aniden alınan bir çocuk gibi şaşırıp donakalıyorsun. Şaşkınlığının uzun sürmesine izin vermeyen kıvrak ve parlak bir zekan var Chanyeol. Beni sana çekmeyi başarabilen bir zeka bu. Sosyopat olma ihtimalin yüksek.
Zayıf yönlerini görmek beni mutlu ediyor. Seni daha çok tanımak istememe neden oluyor. Her tepkini görmek istiyorum. En az senin kadar deliyim Chanyeol. İkimizden biri zehir diğeri ise panzehir. Zehir tam sana uygun bir kelime. Sinsi. Yavaş fakat kararlı. Bir kez durdurulmadığında önlenmesi imkansız. Sandığın kadar aptal değilim Park Chanyeol.
#
Chanyeol tutmakta zorlandığı sinirini Sehun’a yansıtmamaya karar verdi. Yüz yıl süren telefon konuşması bittiğinde Sehun’un ilgi alanına dahil olabilmişti ancak. Sehun’un sözlerine odaklanmaya çalıştı?
-Chanyeol bir şey sormak istiyorum.
-“Sorma” deyip kabalık etmeyeceğim,buyur.
-Biliyorsun. Eski konularla aran nasıl? Hala rahatsız ediyor mu seni anıların?
-Anılarımda bir sorun yok Sehun ; onları oluşturan kişi de sorun var. Beni de bu rahatsız ediyor.
-Bu konuyu kapatalım. Uzun zamandır görüşmüyoruz. Gerçekten her şey aynı mı Chanyeol? Hani anlarsın ya tamamen yalnız mısın?
-Ne sormak istediğini anladım. Birçok kadınla ilişkiye giriyorum ama bir şey hissettiğimi söyleyemem. Sadece bedenimi tatmin ettiğim için rahatlama hissi duyuyorum çoğu zaman o kadar. Yani gerçekten her şey aynı Sehunnie.
-Chanyeol çok zor bir insansın.
-IQ’mun vermiş olduğu bir dezavantaj bu. Normal insanlar dikkatimi çekmiyor. Dikkatimi çeken de beni eğlendirmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Psycho Psychiatrist-
Fanfiction-Psycho Psychiatrist- Yazar: Gintoki Çift: BaekYeol *Tanıtım* Yıllarca kendi deliliği için çabalayan psikiyatr olmayı seçmiş bir Chanyeol ve geceleri bar da gündüzleri ise kütüphanede çalışan kendi psikiyatrını içinde kurmuş bir Baekhyun. İnsan kend...