22. Bölüm

1.6K 139 57
                                    

-Psycho Psychiatrist-


Yazar: Gintoki


22. Bölüm


#Flashback


Ellerinin ikisini de sertçe masaya vurdu Baekhyun.


-Saçma salak teoriler üreteceksen bu odadan defol Changmin!


Yükselen sesi Profesör Kim'in bakışlarıyla kesildi. Kendisine bağırılan adam ise bakışlarını masadan ayıramadı. Baekhyun oturduğu sandalyeden kalktı. 


-Hiçbir yere varamıyoruz, anlamıyor musunuz? Hepiniz çıkın bu odadan.


Sırtını oturulan masaya döndü ve odadaki herkesin onları yalnız bırakmasını bekledi.


 Profesör Kim kapı kapatılınca vakit kaybetmemek adına direkt söze girdi.


-Baekhyun, kendine gel. Böyle davranmaya devam edersen bu çalışma grubundan atılacaksın.


Baekhyun bedenini Profesör Kim'e döndürdüğünde kahkaha atıyordu.


-Kim atacak? Kendi kendimi mi kovacağım? Komik olmayın.


Baekhyun yamuk duran sandalyelerden birini düzelttikten sonra oturdu. Profesör Kim ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışır gibi bakışlarını Baekhyun üzerinde gezdiriyordu. Konuşmaya başlaması gerektiğini düşünürken karşısındaki beden başını iki yanından elleriyle destekleyerek konuşmaya başladı.


-Duygusal davranmıyorum. Bu şekilde asla ilerleyemeyiz. Farklı bir şeyler yapmalıyız. –derin bir nefes alarak devam etti- Bugün kliniğinin önündeki sokakta onunla konuşan kişi kimmiş?


Burun delikleri sinirle genişlerken bu soruyu sorması gerektiğini bildiğinden kendini sakin kalmak için zorluyordu. Profesör Kim ise elindeki kalemle oynamayı bırakmış, kağıtlar arasından isim arıyordu. En sonda, yeni eklenmiş sayfada durdu ve parmağını isim üzerinde gezdirerek okudu.


-Oh Sehun.


Baekhyun başını kaldırmadan gözleriyle Profesör Kim'e baktığında oluşan görüntü oldukça ürkütücüydü. Ellerini başının yanından çekip dosyayı istediğini belli eden bir hareket yaptı.


Chanyeol'ün çevresindeki insanların olduğu dosyayı ilk defa inceliyordu Baekhyun. Duyduğu isimle zaten şoka uğramıştı. Şimdi ise sayfanın köşesinde gördüğü vesikalık resimle ikinci bir şok dalgasına kapılmıştı. Hafif gülümseyen dudaklar ve keskin bakışlar liseden tanıdığı gibi aynen duruyordu.  


Dosyayı en baştan incelemeye başladı. Kliniğinde çalışan diğer doktorlar, asistanlar, ev sahibi, babası, annesi... ve Oh Sehun. Herkesin biyografisi ve suç geçmişinin yer aldığı sayfalar dışında Chanyeol ile olan ilişkilerinin belirtildiği özel bir sayfa vardı ve Baekhyun da bu sayfayla ilgileniyordu. 

-Psycho Psychiatrist-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin