-Psycho Psychiatrist-
Yazar: Gintoki
14. Bölüm
Baekhyun gülümseyerek sevdiği adamı düşündü. Meraklı ve zeki, öfkeli ve kibar, anlayışlı ve bencil. Neredeyse tüm tezatlıkların onda bulunmasını seviyordu. Onun da bir insan olduğunu hatırlıyordu böylece. Chanyeol'ün uyanacağını biliyordu. Uyanmalıydı. Başını koltuğuna yaslayarak yüzünü cama doğru çevirdi. Gözyaşlarını tutamamıştı ama hıçkırıklarına izin veremezdi. Chanyeol'süz bir günde Chanyeol'lü düşüncelerle ağlamaya devam etti.
#Baekhyun
Nedense Kris'in arabayı hastaneye doğru sürmesi için dua edecektim. Gitmek istemiyorum. Bunu yapmak zorunda mıyım gerçekten? Chanyeol uyanırsa belki beni hatırlayacak. Bu ihtimali yok sayıp gitmeli miyim?
-Kris hastaneye gidelim.
Tutamıyordum ağzımı. Şu an mantıklı düşünmek istemiyordum. Mantıksız düşündüğüm zamanlarda Chanyeol'le yakınlaşıyordum sadece ve yine aynı şeyin olmasını istiyorum.
-Zaten niyetim o yöndeydi.
Derin bir nefes alıp düşünmeyi engellemeye çalıştım. İçim içimi hep böyle yiyecek mi gerçekten? Cevabını bulamadığım sorulardan nefret ediyorum ve şu an aklım yüz milyon tane cevapsız soruyla dolu. Sakin olup teker teker düşünmeliyim.
Chanyeol'ün ameliyatı bitmiştir herhalde. Bugün uyandırmazlar. Uyanınca Profesör Kim'in dediği gibi büyük bir depresyona girmesi en mantıklısı olur. Bünyesi bunu kaldırmayabilir. Kaldırsa bile atlatması zor olacaktır. Sonucu her türlü olumsuz ve zor. Bu cevapları beğendiğimi söyleyemem.
Beni hatırlamazsa da hatırlasa da gerçeği her ayrıntısıyla anlatacağım. Buna hakkı var. Benden nefret etmez. Nefret edeceği bir şey yapmadım. Babamın yarım bırakmak zorunda olduğu işi devam ettirdim. Ona zararı dokunacak bir şey yapmadım. Acısını yok sayıp sabretmesini ummak dışında.
Sanırım seviniyorum. Kapsülden bir şekilde kurtulacak ve zorlu dönemlerden geçip kişiliğini oluşturacak. Yeniden doğmuş gibi. Ne?
-Kris eğer Chanyeol hiçbir şey hatırlamazsa kliniği ne olacak? O kadar hasta? Mesleği ve o kadar emeği boşa mı gidecek?
Tanrım, hiç bu ihtimal aklıma gelmemişti.
-Baekhyun bence adım adım çözmeliyiz bu işi. İlk adımda Chanyeol'ün uyanmasını beklemek olacak. İkinci adımsa onu normale döndürmek.
-Normale döndürmeyeceğiz. O nasıl istiyorsa öyle olacak her şey. Anormal bir insan olmak istiyorsa öyle olacak. Ki öyle olmasını da istiyorum. Bilirsin, onu ilginç yapan özelliklerinden birisi de buydu.
Neden konuşurken tüylerim diken diken oluyor? Gerçekten iyi şeyler olmasını istiyorum. Yıllardır istediğim şeye ulaştım ve kurumları tek tek kapattıracağız. Nedense Chanyeol benim hırsıma kurban gitmiş gibi hissediyorum. Şimdi buralardan bir yerden çık ve "hayır öyle değil" deyip ödümü koparsan ne güzel olurdu. Sanırım gitmeyeceğim Chanyeol. uyanmanı bekleyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Psycho Psychiatrist-
Fanfiction-Psycho Psychiatrist- Yazar: Gintoki Çift: BaekYeol *Tanıtım* Yıllarca kendi deliliği için çabalayan psikiyatr olmayı seçmiş bir Chanyeol ve geceleri bar da gündüzleri ise kütüphanede çalışan kendi psikiyatrını içinde kurmuş bir Baekhyun. İnsan kend...