-Psycho Psychiatrist-
Yazar: Gintoki
18. Bölüm
Chanyeol gömleğinin üzerine hırkasını geçirirken kapısı çaldı. Son kez aynaya baktığı sırada siyah pantolonunun paçasının çamur olduğunu gördü. Eliyle temizlemeye çalışırken kapıya yöneldi. Koltuğun üzerindeki telefonunu alıp arka cebini yoklayarak cüzdanının yerinde olduğuna ikna olduktan sonra kapıyı açtı.
Baekhyun'un söylediği cümleleri dinlemeden telefonunun saatini kontrol etti.
-Saat 13:44 Baekhyun.
-Ne? İşlerini son dakikaya bırakmaman için sana ders vermek istedim.
Chanyeol gözlerini devirirken gülümsüyordu. Ona cevap yetiştirmesine sinir olmuştu ama zekice kelime oyunu da hoşuna gitmişti. Baekhyun merdivenlerden inmeye başlarken onu takip etti.
-Nereye gideceğiz?
-Uzak bir yer değil yani kısa sürede gözlerinle görüp öğreneceksin.
-Merak ediyorum Baekhyun. İpucu versen mesela?
Chanyeol sıradan cümlelerle Baekhyun'un dikkatini çekip ikna edemeyeceğini bildiğinden olayı ilginçleştirmeye çalıştı. Dudaklarını birbirine kenetleyip "hmm"layarak düşünen bedeni gördüğünde amacına ulaştığını anladı. Baekhyun konuşmaya başladığında çoktan apartmanın bahçesinden çıkmışlar, kaldırımın üzerinde yan yana yürüyorlardı.
-Aslında seni lunaparka götürmek istiyordum.
Chanyeol kaşlarını çatıp Baekhyun'a çevirdi kafasını. Baekhyun işaret parmağıyla Chanyeol'ün alnını gösterdi.
-Bak işte. Bu kırışıklık "ne kadar klişe ama" kırışıklığı. Dönme dolabına binip kavga ederdik, birbirimizle konuşmazken sallanırdık ve ben korkar sana sarılırdım. Hep böyle olur değil mi?
Baekhyun yüzünü buruşturup kafasını iki yana sallarken eliyle havada
görünmez bir şeyi iter gibi yaptı.
-Tabi ki de böyle bir şey düşünmemiştim. Oraya gidip insanları inceleyebilirdik. Eğlenmek için başka yer kalmamış gibi bir oraya bir buraya koşturan insanlarla dalga geçerdik. Aralarından birini seçer hayatıyla ilgili tahminler yapardık. Sonra da yaptığımız tahminleri listelerdik. Taş-kağıt-makas oynadıktan sonra kaybedeni gidip o kişiyle iletişim kurarak hangimizin tahminlerinin daha doğru olduğunu seçmek için görevlendirirdik. Gerçi bunları bugün anlatmasam yapma şansımız yine olabilirdi.
Chanyeol heyecanlandığını hissetti. Baekhyun'un farklı bakış açısından mı yoksa zekasından mı etkilendiğini anlayamadı.
-Oyun oynamayı gerçekten seviyorsun değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Psycho Psychiatrist-
Fanfiction-Psycho Psychiatrist- Yazar: Gintoki Çift: BaekYeol *Tanıtım* Yıllarca kendi deliliği için çabalayan psikiyatr olmayı seçmiş bir Chanyeol ve geceleri bar da gündüzleri ise kütüphanede çalışan kendi psikiyatrını içinde kurmuş bir Baekhyun. İnsan kend...