-Psycho Psychiatrist-
Yazar:Gintoki
23. BölümSehun ses kaydedicisini parmaklarının arasında sallarken mırıldandı.
-Beni ikna etmelisin Byun Baekhyun.
Baekhyun gözlerini hızlıca açtı. Bir şansının olma ihtimaline bile tutunacak kadar savunmasızdı. Sinirine yenik düşüp çenesini tutamamıştı. Aklına gelen düşüncelerle ellerinin titremesini durduramasa da en azından kalp ritmini normale döndürebilmişti.
-Sehun. Eğer hala burada durup bunu söylüyorsan ikna edilmek istiyorsun demektir. Yapacağının çok aptalca olduğunun farkındasındır. Eğer ben bu gruptan çıkarılırsam Chanyeol'e işkence edilecek. Köşeli odanın ne olduğunu bilmiyorsun değil mi?
Karşısındaki bedenden cevap yerine meraklı bakışları alınca cesaretlenip konuşmaya devam etti Baekhyun.
-Odanın 4 köşesinde de kapılar olan ve 4 farklı odaya açılan bir tür psikolojik işkence odası. 5 odanın 5'i de farklı dizayn edilmiş durumda. Sence profesörün aklına gelen ilk seçeneğinin bu olması normal mi? Tanrım! Sehun şu an seni ikna etmeye çalışmam bile saçma! Bu kadar aptal olamazsın.
Sehun duyduklarının yüzüne yansımasına aldırmıyordu. Kararsızlığının okunulabilirliği umurunda değildi.
-Benim neyime yarayacak? Sonunda ikinizin mutlu mesut yaşamanız için mi çabalayacağım?
Baekhyun kaşlarını havaya kaldırdı.
-Bu kadar bencilsin yani? Onun iyiliği için uğraşmak bile seni tatmin etmiyor?
Sehun'u sinirlendirmemesi gerektiğini hatırlayarak devam etti.
-Öncelikle Chanyeol'ü kurtarmalıyız. Kurumların yıkım süreci bitmek üzere. Profesör Kim de bunu bekliyor sanırım. Tek kobayın Chanyeol olmasını istiyor.
-Diğer kobaylar öldürüldü mü?
-Hayır hepsi psikolojik tedavi görmeleri için ülkenin farklı hastanelerine kaldırıldı. Düzelebileceklerini zannetmiyorum. Neyse, konumuz şu an bu değil.
-Devam et.
-Profesör Kim'in istediği gibi yürümeli her şey. O öyle sanmalı. Biliyorsun burada her şey resmi ve devlete bağlı. Yapacaklarının gizli olmasını isteyecektir. Bir şekilde onun bir açığını bulup tutuklatmamız gerekiyor.
-O kolay. Ses kaydından bu amacı anlaşılır zaten.
-Yeterli değil. Büyük ihtimalle notları arasında amacını yansıtacak şeyler bulabilirim.
-Peki ya sonra? Chanyeol deneyden kurtulduğunda?
Baekhyun olmasını istemediği ihtimali dillendirmeliydi. Sehun'un sinirlenip ses kaydını dinletmesi sonu olurdu.
-Chanyeol bana zar zor güvendiği için güveni sarsılınca bir daha beni görmek istemeyecek muhtemelen. Zaten bu seçimi onun yapması gerekli değil mi? Mutlu olacağı şekilde yaşamalı.
Baekhyun sızlayan kalbine odaklanmamaya çalıştı ama bir işe yaramadı. Dikkatini ses kaydını silen Sehun çekti.
-Hepsini silmeyeceğim. Odadan çıktığıma kadar olan kısmı kalacak. Şüphelenmesin.
Baekhyun derin bir nefesi içine çekti. Mantık çerçevesinde olundu mu doğru kararlar her zaman veriliyordu.
Burada fazla oyalandıkları aklına geldi.
-Geri gidelim artık.
İkisi de odaya girdiğinde Profesör Kim çekmecesine kağıtları yerleştiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Psycho Psychiatrist-
Fanfiction-Psycho Psychiatrist- Yazar: Gintoki Çift: BaekYeol *Tanıtım* Yıllarca kendi deliliği için çabalayan psikiyatr olmayı seçmiş bir Chanyeol ve geceleri bar da gündüzleri ise kütüphanede çalışan kendi psikiyatrını içinde kurmuş bir Baekhyun. İnsan kend...