16.Bölüm

2K 191 54
                                    

-Psycho Psychiatrist-


Yazar: Gintoki


16. Bölüm


Baekhyun sırtını çimenlere yasladı. Chanyeol'ün de aynı şekilde uzanmasını bekledi. Uzanınca elini başının altına koyup gözlerine baktı. Chanyeol kısa bir süre dolunayı izledikten sonra onu taklit ederek aynı pozisyona geçti.


-Tamam o zaman, başlamam için her şey tamam. Şimdi sana soracağım soruya dürüstçe cevap verdiğinden emin olduğumda anlatmaya başlayacağım.


Chanyeol Baekhyun'un garipliklerini özlediğini hissetti. Gülümsemesi karşısındaki bedenin bu anı durdurup bıkana kadar izlemek istemesine neden oldu.


-Pekala Baekkie, sor bakalım.


-Her şeyi anlattıktan sonra benimle ilgili gerçek düşüncelerini dürüstçe söyleyecek misin?


-Sence lafını esirgeyen bir tipe mi benziyorum?

Tek kaşını kaldırdığında Baekhyun kıkırdamak istedi. Aklına gelen düşüncelerle kıkırdama isteği de kaçmış, onu düşünceleriyle yalnız bırakmıştı.


-Chnayeol, peki aslında nasıl birisisin? Nelerden hoşlanırsın? Bugüne kadar hissettiğin her şey o adam yüzünden mi oldu? Benim kafamda seninkinden daha çok soru var...


Chanyeol gülümseyerek önündeki çimler arasında ellerini gezdirdi.


-Bilmiyorum Baekkie. Gerçekte nasıl bir insanım? En sevdiğim renk ne? Ne tür şarkılar seviyorum? Hangi sebzeye alerjim var? Bunların hepsini yeniden öğreneceğim. 20 küsür yıldır yaşadığım hayat beyaz kağıdın üzerine başkaları tarafından kurşun kalemle yazılmıştı. Yine o başkaları tarafından acınmadan silgiyle silindi. Geriye yüzlerce dolmuş olması gereken ama boş olan kağıtlar kaldı. Şimdi normal hayatımı yaşamaya çalışırken tükenmez kalemle o boş sayfaları doldurmalıyım. Bir daha silinmemeli. 

-Ben hızlı yazarım, istersen senin için o kağıtları doldurabilirim Chanyeol.


Chanyeol sırtını çimlere yaslarken gözlerini dolunaya dikti. Gülüyordu ama içi hüzün doluydu. Hayatını yeniden yaşaması gerekiyordu. 


-İyi olur Baekkie, artık tek başıma olmak istemiyorum. Taşımam gereken yükler beni aştı. Omuzlarım çürüdü, belim büküldü. Yaşamaya devam edebilmem için elimden birinin tutması gerekiyor ama neden benim gibi yürümekten aciz birinin elinden tutasın ki?


-Bilmiyorum. Sadece yapmak istiyorum. İstersen yüklerini taşıyamayıp yatalak ol, altına çişini yap. Ben yine de senin altını temizleyip şikayet etmeden, karşılık beklemeden yanında olurum. 


Chaneyol tekrar eski pozisyonuna geçtiğinde Baekhyun'un oturduğunu ancak fark edebilmişti. 


-Hadi ama, böyle duygusal bir anı mahvetmene gerek yoktu.


-Psycho Psychiatrist-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin