-Psycho Psychiatrist-
Yazar: Gintoki
19. Bölüm
https://www.youtube.com/watch?v=YR92tv29pFU
Baekhyun Chanyeol'ün kapısını hevesli hevesli çalıyordu. Chanyeol önündeki kağıtlardan başını kaldırıp kapıya baktı. "Keşke gözlerimden ışın çıkarıp kapıyı eritebilseydim de yerimden kalkmak zorunda olmasaydım" diye düşündü.
Kağıtların üzerinden atlayarak kapıyı açtı. Baekhyun hızla içeri girip kapıyı kapattı.
-Aptal. Biraz daha geç kalsaydın ev sahibi beni görecekti.
Chanyeol Baekhyun'un üzerindeki ekoseli ve küçük ayıcık desenli pijamaları inceledi. Anlam veremeyerek tekrar Baekhyun'un gözlerine baktı.
-Rahat etmek istedim.
-Abartmışsın.
Baekhyun Chanyeol'ün dediklerini suratını çirkinleştirerek tekrar etti. Chanyeol'ü geçip ilerlerken Chanyeol onu kolundan tuttu. Karşısına geçti.
-Sakın
Başını biraz eğdi.
-Onlara
Tekrar yakınlaştı.
-Dokunma
Aralarında iki santim bile kalmamıştı. Bu Baekhyun'a gereksiz bir cesaret veriyordu. Dudaklarını gereksiz şekilde ileri uzatarak yavaşça "tamam" dedi. Dudakları birbirlerine değmese bile sıcaklıklarını ikisi de hissedebiliyordu. Eğer nefes almak için dudaklarını aralayacak olurlarsa aralarında kalan mesafe de kapanacaktı.
Chanyeol geriledi. Tuttuğu kolu bıraktı. Kağıtlara doğru ilerledi ve eğildi.
-Yerime başka bir psikiyatrist getirmişsiniz ve bil bakalım kimin haberi bile yok.
Baekhyun durduğu yerden kıpırdamayı akıl ettiğinde cevap gelmediğinden dolayı kafasını ona çeviren Chanyeol'le karşılaştı.
-Ne olacaktı başka? O kadar hasta 2 hafta boyunca öylece bekletilecek miydi?
Baekhyun koltuğa otururken Chanyeol yerdeki kağıtlara odaklanmaya başladı.
-Tekniklerimiz farklı. Hastalarımı kötü yönde etkilemiş olabilir. 20 hasta düzenli olarak geliyordu ve ben hepsindeki gelişmeleri cümlesi cümlesine ezberlemek zorundayken sen burada ne yapıyorsun?
Chanyeol cevabını merakla beklediği soruyu sorduktan sonra fazla dağınık olan kağıtları teker teker topluyordu.
-Benimle ilgilenmek istediğini hissettim nedense. Seni yormayıp ben geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Psycho Psychiatrist-
Fanfiction-Psycho Psychiatrist- Yazar: Gintoki Çift: BaekYeol *Tanıtım* Yıllarca kendi deliliği için çabalayan psikiyatr olmayı seçmiş bir Chanyeol ve geceleri bar da gündüzleri ise kütüphanede çalışan kendi psikiyatrını içinde kurmuş bir Baekhyun. İnsan kend...