Herkese merhaba! (: Olaylar iyice kızışmaya başladı ve ortalığın savaş alanına dönmesine çok az kaldı. Bir de Meriç'i yeniden sahalarda görmeye hazır olun...🐍👑
Keyifli okumalar. (:
***
Çağla tekrardan ağzı kulaklarında önce Şahin'e bakarak "Karşımda bir baba adayı var." dedi ve ardından bakışlarını Hale'ye çevirdi "Ve onun yanında da bir hala adayı duruyor." diye devam etti elini karnından çekmeden.
Oturduğu sandalyeden kalkarak "Bir dakika bir dakika. Sen hamile misin yani? Üstelik babası da ağabeyim, öyle mi?" diye sordu Hale, bir hayli şaşkın görünüyordu. Böyle bir şeyin olmasına ihtimal dahi vermiyordu fakat karşısındaki kızın potansiyelini de artık farketmişti.
"Halan çok heyecanlandı." dedi Çağla elini karnında gezdirirken ve ardından "Evet sevgili görümcem. Hamileyim. İkinci soruna gelirsek de; elbette bebeğimizin babası kocam oluyor." diye cevap verdi.
Şahin ağzı açık bir şekilde konuşmaları dinlerken yaşadığı son 5 ayı gözden geçirmeye başlamıştı. Nasıl bu kadar absürt olayların içerisine dahil olduğunu gerçekten algılayamıyordu.
Şahin de ayağa kalkarak "B-bizim aramızda öyle bir şey geçmedi Çağla Hanım! Saçmalamayın lütfen." dedi korku ve öfkeyle karışık bir biçimde.
Bu sefer Çağla da ayağa kalktı ve kocasının koluna girdikten sonra "Hayatım aramızda neler geçtiğini kardeşinin yanında konuşmayalım istersen." dedi neredeyse fısıldayarak.
Şahin bir hışımla kolunu sinsi kızdan kurtarıp "Öyle bir şey olmadı! Ben hatırlamıyorum!" dedi bu sefer daha yüksek bir sesle.
Çağla şaşırarak "Hatırlamıyor musun? O zaman ben sana hatırlamanda yardımcı olayım en iyisi." dedi ve anlatmaya başladı.
***
1 HAFTA ÖNCE...
(Şahin ve Hale'nin planından önceki gün...)"Merhabalar Giulia Hanım." dedi Çağla ormanlık alandaki villayla giriş yaptıktan hemen sonra.
"En havalı müşterim de gelmiş. Hoş geldin Çağlacığım. Sizli bizli konuşmayı bırakmıştık diye hatırlıyorum." dedi kısa saçlı kadın çalışma masasından kalkarak ve Çağla'yla el sıkıştılar.
"Ah, haklısın. Pardon. Nasılsın bakalım?" diye sordu sinsi kız ona gösterilen koltuğa oturduktan sonra.
"Çok iyiyim. Malum işler de bu aralar çok iyi. Seni sormalı diyeceğim de; buraya geldiğine göre olaylar var yine. Yanılıyor muyum?" diye sordu Giulia Hanım imalı bir bakış atarak.
"Sen asla yanılmazsın ve bu sefer de haklısın. Olaylar var ama ben çok iyiyim. E tabii istediğimi de verirsen şahane olacağım." dedi Çağla geniş ve şeytani bir gülümseme eşliğinde.
"Sormayı unuttum; espresso?" dedi nezaketen kısa saçlı kadın.
"Lütfen."
Çağla'nın cevabından sonra evin çalışanından bir ricada bulundu ve "Söyle bakalım, bu sefer nasıl bir zehir isteyeceksin?" diye sordu Giulia Hanım merakla.
Çağla kısa bir kahkaha attıktan sonra "Hayır hayır. Bu sefer zehir istemeyeceğim. Bana bayıltıcı ama aynı zamanda bayılmadan önce yaşananların hiçbir şekilde hatırlanmamasını sağlayan etkili bir sıvı lazım. Ayrıca iksiri içen kişi yaşanılanları günler sonra hatırlarsa da harika olur." dedi ne istediğinden emin bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Entrikalar Prensi | bxb
Roman pour Adolescents[TAMAMLANDI] Yalanların yardımıyla kendini koruma içgüdüleri. Entrikalarla dolu intikam savaşları. Kurnazlığın verdiği manipülasyon teknikleri. Yılanlarla dolu bir hikaye serüveni. İşin içine aşk ve komedi de girince, olayların komplike bir hal alma...