Yorumlarını bekliyorum. İyi okumalar. (:
***
Telaşlı bir şekilde eve dönen Çetin ablasının kaza yaptığını öğrenmişti. Evdeki çalışan kadına ablasının nerede olduğunu sorup, cevabı aldığında hızlı adımlarla merdivenleri çıkıp, sinsi kızın odasına daldı.
"Abla. İyi misin?" diye sordu telaşla yanına yaklaşarak.
"Canım kardeşim, daha iyiyim çok şükür." diye cevap verdi kısık ve acılı bir ses tonuyla. Yüzüne üzgün bir ifade yerleştirmişti Çağla.
"Ah be ablacığım, nasıl oldu bu?"
"Ben de anlamadım. Aklımda hep seninle olan kavgamız vardı. Dalgınlığıma geldi, bir anda kontrol kaybettim, sonra bir baktım bu haldeyim." diyerek son kelimelere doğru iyice ağlamaklı çıkmıştı sesi ve yalandan ağlamaya başlamıştı sinsi kız.
"Tamam yorma kendini, ağlama. Dinlen sen. Doktor muayene etti seni, değil mi?"
"Evet, evet. Her şey yolunda. Anneme ve babama söylemedim. Sen de söyleme lütfen. Önemli bir şey değil zaten, ben iyiyim. Telaşlanmasınlar şimdi."
"Madem öyle istiyorsun, tamam." diye onayladı Çetin içine sinmeyerek.
"Barıştık mı? İyi miyiz artık?" diye sordu Çağla yüzündeki üzgün ifadeyi belirterek."Kusura bakma abla ama çevirdiğin entrikaları sineye çekecek değilim. İyiliğimi suistimal etmenden bahsetmiyorum bile. Ne çabuk unuttun benim Çetin Arslan olduğumu?! Neyse bunları şimdi konuşmayalım, dinlen sen." dedi soğuk bir ses tonuyla Çetin ve odadan çıktı.
"Allah kahretmesin."
***
2 gün sonra...
Meriç ailesiyle yeterince zaman geçirdikten sonra, kuzeni Bora ile yola koyulmuştu. Bora'yı sevmesine rağmen bu durumdan pekte hoşlanmayan Meriç, düzeninin ve rahatının biraz bozulacağı için modu düşüktü. Yalnız yaşamaya alışmıştı ve şimdi başında ona abilik yapan biri olacaktı. Aralarında 3 yaş olduğu için, Bora her zaman Meriç'e abisi gibi davranmıştı.
"İşte artık senin de yaşayacağın muhteşem dairemiz karşında. Bak bu kadar lükse alışık değilsen, hiç çekinme söyle hah. Adaptasyon sürecini hızlandırmak için bir şeyler yaparız." diyerek yeni ev arkadaşına olan kuzenine ilk şakasını yapmıştı.
"Saçmalama Meriç. Ama dairen gerçekten güzelmiş." dedi Bora gülerek.
Komik çocuk "Dairemiz. Burası artık senin de dairen. Unuttun mu ya? Ama bak unutkanlık için de çözümlerimiz var hah." dedikten sonra Bora'ya odaları gezdirmişti ve ona kalacağı odayı göstermişti. Daire iki kişinin kalması için gayet müsaitti.
Telefonu çalan Meriç'i sevgilisi arıyordu ve Meriç aramaya Bora'nın yanında cevap vermişti.
***
Çetin: "Güzelim, geldiniz mi?"
Meriç: Evet sevg-... Aman şey, neydi senin adın ya hah. Geldik Çetin, geldik."
Çetin: "Bora mı yanında?"
Meriç: "Evet. Hadi ben seni sonra ararım. Bay."
Çetin: "Tamam hadi bay bakalım."
***
Yolun verdiği yorgunlukla kendini koltuğa atan Bora "Arkadaşın mı?" diye sordu.
"Evet, evet. Çok iyi çocuktur." diye cevap verdi Meriç kırdığı potun ardından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Entrikalar Prensi | bxb
Teenfikce[TAMAMLANDI] Yalanların yardımıyla kendini koruma içgüdüleri. Entrikalarla dolu intikam savaşları. Kurnazlığın verdiği manipülasyon teknikleri. Yılanlarla dolu bir hikaye serüveni. İşin içine aşk ve komedi de girince, olayların komplike bir hal alma...