105.Bölüm

219 27 103
                                    

Tatlı ancak hafif olaylı bir bölümden herkese merhaba! Paragraf yorumlarınızı ve oylarınızı görmekten büyük mutluluk duyduğumu belirtmek isterim. Keyifli okumalar!😊❤️

***

Meriç yüzünde geniş bir gülümsemeyle davetlilere el sallayarak Çetin'in yanına geçti. Çetin ise memnun bir gülümsemeyle Yaman'a baktı ve ardından Meriç'in alnına sevgi dolu bir öpücük bıraktı.

Meriç sinsi bir gülümseme ile "Nikahtan sonra çiçeği atacağım! Tüm bekarları bekliyorum hah." dedi Yaman'a ve Çağla'ya bakarak.

Hâlâ yaşadığı şoku atlatamamış bir şekilde Meriç'e yaklaşan Yaman "Meriç ne demek oluyor tüm bunlar?!" diye sordu kaşlarını çatarak. Ardından da Çetin'e kötü bir bakış attı.

Meriç büyük bir gülümsemeyle "Bana Meriç Arslan de! Biz evlendik..." dedi ve parmağındaki yüzüğü gururla Yaman'a gösterdi. Çirpanlı yüzünü buruşturdu ve tam bir şey söyleyecekti ki Çetin onu durdurdu.

Esmer oğlan yanında duran eşine belinden sarılarak "Eşim çiçek atacak az sonra... Kim bilir belki sen kaparsın buketi." dedi sinsi bir gülümsemeyle.

Yaman burnundan solur vaziyette "Bu burada bitmez! Unuttunuz herhalde elimde büyük kozlar var..." dedi tehditvâri bir şekilde.

"Hangi kozlar Yaman?! Şu Edis ve Bora'nın elinde duran sahte kozlardan mı bahsediyorsun?" diye sordu Çetin yamuk bir gülümsemeyle. Yaman hızla arkasına döndü ve yan yana duran Edis ve Bora'nın gülücükler saçarak elindeki sahte yasaklı madde paketini ve görüntülerin olduğu kamerayı tuttuklarını gördü. Tekrardan artık evli olan çifte dönünce bu sefer de Meriç konuşmaya başladı.

"Ha mayına basmışsın, ha damarıma! İkisinde de fena patlarsın..." dedi Meriç sinsi bir gülümsemeyle. Yaman daha fazla oyalanmadan öfkeyle töreni terk etti. Sayılı olan davetliler ise olayları şaşkınlıkla izliyorlardı.

Çağla dayanamayıp kardeşinin karşısına dikildi ve "Çetin ne yaptığını sanıyorsun? Özlem'i yüz üstü mü bırakacaksın?" diye sordu hararetli bir şekilde.

Meriç gülerek "Ben de seni akıllı sanırdım. Hâlâ anlamadın değil mi?! Bize karşı gelen herkesin aklıyla oynadık. İzin verirsen ilk düğün dansımızı yapacağız." dedi ve Çağla'yı omzundan hafifçe ittirerek eşinin elini tuttu ve dans pistine götürdü.

Çağla ağzı açık bir şekilde onları izlerken "Bu bir kâbus olmalı..." dedi ve elini boğazına götürdü. Ancak töreni terk etmedi...

***

2 GÜN SONRA...

Paris'te kıydıkları resmi nikahtan sonra yalıya geçen evli çiftin mutluluğuna diyecek yoktu. Tüm engeller ile kaoslara rağmen evlenmeyi başarmış ve düşmanlarını alt etmişlerdi.

Sabah kahvaltısını yalının penceresinin yanındaki kahvaltı masasında deniz manzarasına karşı yapan Meriç ile Çetin birbirlerini mutlu tebessümler eşliğinde izliyorlardı.

"Resmen evliyiz artık!" dedi Meriç sevinçle ve gözlerini Çetin'den ayırmayarak sıcak kahvesinden bir yudum aldı.

Çetin masanın üzerinden eşini elini tutarak "Eşim! Benim eşim! Artık soranlara şey diyeceğim 'ben evliyim, eşime bir sorayım'." dedi gülerek ve tuttuğu ele bir öpücük kondurdu.

"Ben de şey derim 'kocamla planlarımız var, gelemem' hah." dedi Meriç de gülerek.

"Pratik yapmamıza gerek yok ama güzelim. Çünkü biz gerçekten evliyiz!" dedi Çetin. Resmen sabah sabah mutluluktan saçmalamaya başlamışlardı. Hatta onları ziyarete gelip salonun girişinde dikilen Edis ve Bora'yı fark etmemişlerdi bile.

Entrikalar Prensi | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin