Yolu yok'un final bölümü...
İyi okumalar bol yorumlar!
Ceylan Kartal
/5 yıl sonra-İstanbul/
İrem'e görüşürüz diyip kapattım telefonu. Şu anda Atilla'yla kuliste oturmuş diğerlerini bekliyorduk, az önce ise kuzenim İrem'le konuşmuştuk.
Atilla bana dönüp "Hayırdır güzelim?" dediğinde omuz silktim, "Gelmeyecekmiş, Buğra abiyle işleri varmış da" demiştim.
Başını sallayıp "Tamam güzelim, ben de bizimkileri arayayım nerede kalmışlar" diyip yanımdan ayaklanıp balkon kısmına doğru ilerledi.
Onu onaylayıp telefonuma geri döndüm, İrem, abisi Ufuk abi sayesinde Efe abilerle tanışmış ve de Buğra'yla birbirlerine aşık olmuşlardı.
Açıkçası çok yakışıyorlardı ve ilişkileri baya ciddiye doğru gidiyordu. Hatta bir ara Buğra abi evlilik konusunu bile açmış, siz düşünün.
Erkekler ve evlilik konusunu açmak mı? İmkansız gibi bir şey, haksız mıyım?
Haklıyım.
Size son beş yılda olanlardan bahsetmek istiyorum. 18. Doğum günümden sonra her şey çok mükemmel gitti. Tek bir şey haricinde.
Babam.
Doğum günümden bir iki ay sonra biz hepimiz sınava girdik ve herkes fazlasıyla iyi sonuç aldı. Hepimiz İstanbul'dan yaptık tercihlerimizi, tabii kazandık da.
Fakat her şey fazla mükemmel giderken, babam sınıra göreve gitti, gönderildi. Tek sorun geri gelemedi. Yani orada şehit düştü, o zamanlar aşırı dercede etkilemişti bu beni.
Hala tam aşamamış olsam da ilk zamanlarda olduğum kadar kötü değilim elbette. Sonrasında hepimiz İstanbul'a gideceğimiz için, Annem de Ankara'ya oradaki evimize gitti.
Annem de bende toparladık, e haliyle toparlamak zorundaydık ve yaptık da. Üzerinden 5 yıl geçti, ama hala onu çok özlüyorum.
Tabii bu 5 yılda onun dışında her şey çok güzeldi. Hepimiz üniversitemizi bitirdik, eş zamanlı olarak da rap kariyerimizi ilerlettik.
Eren, Atilla ve Fırat raplerini insanlara gayet iyi bir şekilde aktarabildiler. Hatta şu an üçü de Pmc labelın da aşırı başarılı kalemler. Özellikle de Atilla, onunla çok ama çok gurur duyuyorum.
Bana gelince, benimle birlikte Sema da beatmakerlık yapmaya başladı. Birlikte birbirimizi geliştirdik, şimdi ise ikimiz de fazlasıyla iyi iki beatmakerız.
Ben Pmc labelının beatmakerlığını ve de djliğini yapıyorum. Tabii onlardan bağımsız olarak başka rapperlarla da çalıştığım oluyor. Hatta bunun sayesinde, Ceg'le iş yaparken Sena'yla Ceg'i yani Volkan'ı birleştirdim.
Baktım ikisinden güzel elektrik aldım, iki çöpçatanlıkla hallettim valla.
Sema'ya gelince o da çoğunlukla benimle takılıyor, ama daha çok Neopolis labelının beatlerini yapıyor, çünkü Dağra'yla manita. Yani Neopolis labelında o da.
Mahlası ise Sky.
Bizden ayrı olarak, Lorin de sonradan söz yazmaya başladı. Sonuç olarak da Motive'ler de bunu keşfedince resmen atmaca gibi elimizden kaptılar kızımı.
Bu konuda çok kinliyim onlara, Pmc'ye almayı planlıyordum ben güzel kızımı. İzem, Naz ve Sena ise mükemmel influencerler olmuşlardı. Gülsüm de bizim gibi üniversite için İstanbul'a gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolu Yok, Ati242
FanfictionAtilla arkasını dönüp resimdeki küçüklüğümü göstererek "B-bu sen misin?" dedi. Anlamayarak suratında baktım "Evet benim" dediğimde dudakları şaşkınlıkla aralandı. Ardından dudaklarında küçük bir tebessüm belirirken fotoğrafı işaret edip "Bu fotoğra...