-14-

442 38 78
                                    

Ceylan Kartaş

"Bunu sen mi çizdin?"

Aklıma gelen anıyla gülümsedim, sonra onun da gülümsediğini görünce başımı öne eğip "Aynen ben çizdim" diye karşılık verdim.

"Baya güzel olmuş, aşırı iyi." başımı sallayıp yanına oturdum. "Bunu bana versene" dediğinde ona baktım.

Küçük Atilla'da aynı şeyi istemişti, bir saniye küçük Atilla? Geldiğim günden beri ve Ati'yi gördüğüm ilk günden beri bana hep birini andırıyordu.

Evet, evet küçük Atilla'yı, o olma ihtimali kaçtı? Aşırı aklıma takıldı bak şimdi..eve gidince anneme soyadlarını hatırlayıp hatırlamadığını soracaktım. A aslında eski günlüklerimde yazıyor olması lazımdı. Gerçi pek oluru yoktu ama neden olmasın??

Bu düşüncelerimden sıyrılıp "Al senin olsun" diyip defterimdeki sayfayı yırttım ve ona uzattım. Gülümsedi ve uzattığım kağıdı hevesle her zaman söz yazdığı defterinin arasına koydu. Sonra aklına bir şey gelmiş gibi duraksayıp eline kalem alıp tarih attı.

"Şey saklayacağım da ondan öyle Tarih attım" diye açıklama yapınca 'peki' der gibi başımı salladım. "Çok sağol" diyerek cebinden çıkarttığı telefonuyla oynamaya başladı.

Sonra tekrar bana dönüp "Şey İzem muhtemelen sana söylemiştir ama, biz bugün buluşucaz biraz eğlenicez falan. Gelmek ister misin?" dedi.

"Olur" dedim omuz silkerek, o da gülümseyerek başını salladı. "Tamam o zaman ben seni alırım istersen" kaşlarım havaya kalktı.

"Yani bizim buraları pek bilmiyorsun ya, ben seni alırım buluşacağımız yere birlikte gideriz. Olmaz mı?" diye açıklama yapınca gülümsedim. Güzel olurdu ya neden olmasın.

"Olur, gelirken bilgisayarını da getir" dediğimde "Ne neden?" dedi. "Senin şu kayıta bakarız, belki beat falan ayarlayabilirim, yani en olmadı fikir veririm" bu dediğimle gözleri parladı.

"Yemin et vallaha mı? Lan Ceylan bir tanesin" diyip direk sarıldı ve kafasını boyun girintime gömdü...önce sıcak nefesinin boynuma çarpışı ve ardından dudağının tenime değişiyle yutkundum...dudağı gelişi güzel değmişti tenime ama yine de, heyecandan resmen sıcak basmıştı.

Atilla'nın şuan üzerimdeki bıraktığı etki çok tuhaftı. Yaptığı çokta absürt değildi ama heyecanlanmama sebep olmuştu. İçimden gelen garip bir hisle ben de ellerimi beline sardım, normalde olsa bunu yapmazdım ama içimden böyle yapmak gelmişti.

Ona sarılmak bana hiç hissetmediğim şeyleri hissettirmişti, nasıl anlatacağımı bilmiyorum ama çok güzel hislerdi bunlar. Hem kalbimde hem de midemde küçük hareketlenmeler olduğunu bile hissetmiştim...

Tabi bir de sevgilisinin olmamasının verdiği rahatlık ve mutlulukta vardı. Manyak gibi kendi kendime kurmuştum işte. Klasik Ceylan..

Ne kadar süre sarıldığımız hakkında hiçbir fikrim yok, muhtemelen çok uzun değildi. Bana çok uzun gelmiş olmalıydı. Arkamızdan gelen öksürme sesiyle ikimizde birbirimizden ayrıldık.

Utanarak "Ben, kusura bakma bu konuda aşırı hevesliyim ondan" dedi elini ensesine atarak, ben de aynı şekilde ondan gözlerimi kaçırarak "Hıhım" diyip arkamdaki kişiye döndüm.

Tabii ki de İzem'di, hem de kocaman sırıtan bir İzem. Bana sırıtarak göz kırptı ve arkamdaki boş sıraya oturdu, ardından onun yanına da Lorin geldi o da sırıtıyordu. Ati önüne dönüp telefonuyla ilgilenmeye devam etti. İzem'se sessizce "Hayırdır güzelim?" dedi kocaman sırıtışıyla.

"Y-yok bir şey" dedim saçma bir heyecanla, o ise daha da sırıtarak parmağını yanağıma bastırarak "Bu yok bir şey haliysee haha yanaklara bak" dedi Lorin'e bakarak, içimden kendime küfürler saydırdım, çok çabuk kızarıyordum. Lorin kıkırdadı.

Elimi yanağıma götürüp "Sıcak sıcak ondan" diyince kıkırdadı "Belli belli fena basmışlar sana" bu dediğiyle daha da kızarmaktan başka bir şey yapmamıştım. Lorin "Bişiler oluyor aranızda ama haddi bakalımmm" diyince parmağımı dudağıma bastırdım "shh" dediğimde ikisi de gülüştü.

İçeri giren hocayla İzem'le Lorin ayağa kalktı ve İzem yanağımdan makas alıp "Sonra konuşıcazz bunuu" diyerek Naz'ın yanına oturdu.

Ben de önümde döndüm ve ders kitaplarımı çıkardım. Ati "Şey o zaman erken geliyim mi? Yani hani eğer uzun sürerse buluşmaya geç kalmayalım" dedi mantıklıydı başımı salladım.

✨✨✨✨

Okul bitmişti ve eve doğru Barlas'la yürümeye başlamıştık. Telefonuma gelen mesajla bakışlarımı ona döndürdüm.

Ati; saat 4 gibi geliyim mi?

Gülümsedim, aşırı heyecanlıydı. Niye bu kadar heyecanlısın lan. Neyse saate baktım bir saat sonraydı. Bana uyar.

Ben: Bana uyar

Ati; Tamam o zamann :))))

Attığı mesajla gülümsedim ve yürümeye devam ettim. Çok tatlı çocuksun Ati. Evin önüne geldiğimde Barlas'a görüşürüz diyip içeri girdim.

Salonda televizyon izleyen İrem ve annemin yanına adımlayıp çantamı kenara koydum. "Ben geldimm gönlümün sultanlarııı" diyip ikisinin de yanaklarından öptüm. "Hoşgeldin bebeğimm" dedi İrem annemde aynı şekilde karşılık verdi.

Aklıma gelen şeyle "Anne arkadaşım İzem'lerle buluşacağım ben, bir problem olmaz demi?" dediğimde annem tch sesi çıkartı "Buluş kuzum" dedi, sonra da "Şey bir de biraz geç buluşucaz, saat 4 gibi bir arkadaşım gelicek. Buluşma saatine kadar ders çalışıcaz ve şey ee evet ben buraları pek bilmediğimden birlikte gidicez" dedim.

Ders çalışmayacaktık tabii ki ama annemi tanıyorsam anında imalara başlardı. Ondan öyle demiştim. Annem başını salladı ve izlediği şeye döndü.

İrem'de benimle birlikte odama geldi kendimi yatağa bırakırken konuştu "Kim sen mi ders çalışacaksın, yeme benii haha" dedi gülerek yanıma otururken.

Elimi dudağıma götürüp "şşh sus duyacak şimdi" dedim o ise "tamam yaa bir şey demedim, kim gelecek bakıyım ders çalışmayaa" dedi sırıtarak.

Ben de aynı onun gibi sırıtıp "Atilla" dedim. Gülümsemesi genişlerken "Hahah birileri çok mutlu bakıyorrumm" dediğinde ben de "Janset'le sevgili değillermiişş" dedim.

Yüzündeki mutluluk hoşuma gitmişti "Ben demiştim hahayt bee" diyip elini zaferle havada salladı.

"Evet demiştin vallaa, ha bir de. Dün ki olayı anlatmıştım ya hani. Ati o çocukla çok fena kavga etmiş benden sonra. Yüzü falan fena durumdaydı" dedim üzgüm bir ses tonuyla.

"Ah be, yazık lan çocuğa" dediğinde başımı salladım sonra gözüm telefondaki saatime kaydı. "Hassssiktir saat 4 gibi gelirim demişti aaa az vaktim kaldı. Kalk kalk hazırlanmam lazımmm" diyerek lavaboya koştum. O ise arkamdan kahkaha atmaya başladı..

✨✨✨✨

Evvet bebelerimm. Aşşıırrı uzun bir süre sonra Ati kurguma bölüm yazmış bulunmaktayım alırım bir alkışınızıı...

Haha sizi seviyorum hadi bay.🥰😽

esenyurtrap

İzem; 1mikrofonsuzrapci
Naz; birazutan

Yolu Yok, Ati242Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin